خبرگزاری کار ایران

تفاهم همراه اول با سمپاد برای بهره‌برداری از توانمندی استعدادهای درخشان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۰۶۶

تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و سمپاد با هدف توسعه فعالیت‌های آکادمی همراه در بخش دانش‌آموزان دارای استعداد برتر امضا شد.

به گزارش ایلنا، آئین امضای تفاهم نامه همکاری بین «همراه اول» و «سمپاد» صبح روز چهارشنبه 19 آبان 1400 با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و برخی از معاونان و مدیران هر دو مجموعه در ساختمان ستاره ونک برگزار شد.

این تفاهم نامه زمینه ای برای تحقق مأموریت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مبنی بر شناسایی و فراهم کردن زمینه های رشد و ارتقای فرهنگی، پژوهشی و علمی استعدادهای برتر دانش آموزی ایران با استفاده از ظرفیت های توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی موجود در همراه اول همچون «آکادمی همراه» خواهد بود.

حمایت از فرآیندهای آماده سازی و اعزام تیم های المپیادی، بکارگیری ظرفیت طرفین در ترویج برنامه های آموزشی و پرورشی مانند برگزاری دوره ها‌ی فراگیر آمادگی برای آزمون ها و انتشار عمومی فیلم های آموزشی، بکارگیری ظرفیت طرفین در پشتیبانی از ترویج آموزش مهارت های نوین همچون برنامه‌نویسی، برگزاری رویدادها و مسابقات فناورانه و نوآورانه همچون برنامه نویسی، رباتیک، اینترنت اشیاء برای استعدادهای برتر منتخب سمپاد و... بخشی از ظرفیت های مندرج در متن این تفاهم نامه است.

اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه مصمم به استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی متخصص هستیم، ابراز امیدواری  کرد: این تفاهم نامه امکان پرورش و شناسایی پتانسیل های بالقوه و نیروی انسانی مستعد را داشته باشد.

وی افزود: معتقدیم برای حل مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص یا استفاده از ظرفیت های موجودی که تاکنون بکار گرفته نشده اند، فرهنگ سازی را باید از دوران تحصیلات مدرسه آغاز کنیم تا افراد در دوران تحصیلات دانشگاهی نیز در مسیر درست قرار گیرند.


*همراه اول به دنبال تقویت انگیزه استعدادهای درخشان

یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز در ادامه این رویکرد همراه اول را موجب تقویت انگیزه ها دانست و اظهار کرد: این اقدام همراه اول در راستای سرمایه گذاری و بها دادن به استعدادهای درخشان کشور، موجب امیدبخشی و میل به پیشرفت در دانش آموزان می شود که در آینده نتیجه ای جز پیشرفت کشور به دنبال نخواهد داشت.

خبرنگار: زهرا مختارزاده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز