خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه‌های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۸۴

​محمد احسانی مدیر شبکه نسیم و جمعی از مدیران با حضور در پشت صحنه برخی از برنامه‌های تولیدی، در جریان آماده‌سازی این برنامه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم و جمعی از مدیران در محل ضبط سری سوم برنامه‌های «چند درجه» و «دست فرمون» حاضر شدند و در جریان تولید و آماده‌سازی این برنامه‌ها قرار گرفتند. 

محمد احسانی در این بازدید، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش گروه‌های سازنده «چند درجه» و «دست فرمون» با توجه به لزوم حفظ فاصله اجتماعی و سختی کار به جهت شیوع بیماری کرونا گفت: شبکه نسیم بر برنامه‌هایی که بتوانند با ایده‌های نو مخاطب را جذب کند تاکید دارد. 

وی اضافه کرد: «چند درجه» از آن دسته برنامه‌هایی است که می‌تواند نسل جوان را همراهی کرده و آنان را با ورزش‌های جدید آشنا سازد. 

مدیر شبکه نسیم بیان کرد: برنامه «دست فرمون» نیز توانسته است در چند مرتبه در نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات سازمان، جزو برنامه‌های پر بیننده اعلام شود که مهمترین کار، حفظ این روند است تا مخاطب همچنان با این برنامه همراه شوند. مدیران و برنامه سازان باید با ایده‌های نو و خلاقانه و براساس ذائقه مخاطب، برنامه‌ها را تولید کنند. 

در ادامه این بازدیدها، غلامرضا بختیاری تهیه کننده سری سوم برنامه «چند درجه» ضمن ارائه گزارش ویدیویی از روند تولید این برنامه گفت: این مسابقه در حدود ۳۰ الی ۳۵ رشته ورزشی و هیجان‌انگیز از جمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، پاراموتور، فلای بورد، کایت بورد، موتور کراس، دوچرخه‌سواری تریال و… را به مخاطبان و به خصوص نسل جوان معرفی می‌کند. 

وی ادامه داد: رشته‌هایی که شاید ابتدا در نظر مردم به عنوان یک ورزش گران شناخته شوند اما اکثر آن‌ها با هزینه بسیار کم در دسترس همه قرار دارد. در سری سوم این برنامه سهیل غلامرضاپور، امید خسروی و میثاق بختیاری به عنوان بازیگران این برنامه حضور خواهند داشت. 

محمود محمودی تهیه کننده برنامه «دست فرمون» نیز گزارشی درباره اضافه شدن بخش‌های موتورسواری و آرسی، تغییر نحوه برگزاری مسابقات، گسترش و دگرگونی قابل توجه پیست و دکور برنامه ارائه و اظهار کرد: استقبال مردم از فصل نخست، سبب ساخت فصل دوم مسابقه «دست فرمون» شده است. 

در این بازدید مدیر شبکه را علی اکبر کاظمی قائم مقام، مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید، امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه شبکه نمایش و روابط عمومی شبکه نسیم، حامد عبدوس مدیر طرح و برنامه و مهدی توکلی زاده مدیر تامین برنامه شبکه نسیم همراهی کردند و شهزاد کیانی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز در بازدید از برنامه «چند درجه» حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز