خبرگزاری کار ایران

تصنیف «یار آمد» با صدای ابراهیم یوسفی‌نژاد+صوت

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۷۰۰

تصنیف «یار آمد» با صدای ابراهیم یوسفی‌نژاد و تنظیم محسن غلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصنیف «یار آمد» با صدای ابراهیم یوسفی نژاد و تنظیم محسن غلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

محسن غلامی درباره این اثر به ایلنا گفت: تصنیف «یار آمد» بر مبنای ملودی قدیمی تصنیفی با همین نام است که با شعری جدید از بهروز افضلی، دوباره تنظیم شده است.

غلامی افزود: اصل این تصنیف در گذشته با شعری از معینی کرمانشاهی اجرا شده است. اورتور ابتدایی تنظیم جدید آن نیز بر گرفته از ملودی اصلی است. خواننده اثر نیز آقای ابراهیم یوسفی‌نژاد باتوجه به جنس صدا و نزدیکی اجرای‌شان به تصانیف قدیمی ما را صمیمانه همراهی کردند.

محسن غلامی در پایان گفت: با توجه زیبایی این تصنیف و حال و هوای خاص آن از همخوان و گروه کر نیز در ارکستر استفاده شده که اجرای این قسمت به عهده خانم آرمینا عبدی بوده‌است، کاملا لحن اصلی تصنیف را همگام با خواننده قطعه اجرا نموده‌اند.

از دیگر عوامل قطعه «یار آمد» می‌توان به مجید طریقی (نوازنده تنبک)، رویا باقرزاده (نوازنده سنتور)، مریم صدق‌آمیز (نوازنده کمانچه) و نگار قاسمی (نوازنده پیانو) اشاره کرد. موسسه فرهنگی هنری اوای برگ ریزان نیز نشار اثر بوده است.

تصنیف «یار آمد» را بشنوید و دانلود کنید؛

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز