خبرگزاری کار ایران

عادل، بیات و مهاجر، داوران ششمین مسابقه عکس سینمای ایران

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۳۷۴

داوران ششمین مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عادل، غوغا بیات و رضا مهاجر ششمین مسابقه عکس سینمای ایران را داوری می کنند.

دکتر شهاب‌الدین عادل، عکاس، مستندساز، پژوهشگر و استاد سینما و عکاسی و عضو هیئت علمی دانشکده سینما تئاتراست. اودانش‌آموخته‌ مقطع کارشناسی دررشته سینما ازدانشکده هنرهای دراماتیک است و دوره‌ کارشناسی ارشد و دکترای پژوهش هنر را در دانشگاه هنر گذراند. عادل طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ ریاست دانشکده سینما تئاتررا بر عهده داشت واز سال ۱۳۹۷ نیزاین سمت را عهده‌داراست.

غوغا بیات (عکاس و نویسنده)، فارغ التحصیل مدرسه عالی تلویزیون و سینما دررشته عکاسی و گرافیک است. اودربیش ازبیست فیلم سینمایی از جمله «عروس»، «دو زن»، «دایره» و...فعالیت داشته. برپایی چهار نمایشگاه انفرادی در تهران گالری گلستان، گالری آریانا و شرکت در بالغ بر بیست و شش نمایشگاه گروهی در ایران، سوئد، ترکیه وکانادا. داوری پنجمین دوره جشنواره زنان و زندگی شهری(۱۳۹۲)، دواری بخش مواد تبلیغی چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر(۱۳۹۴)، داوری دومین دوره جشن عکاسان سینمای ایران (۱۳۹۵)‌داوری اولین دوره جشنواره عکس کیش(۱۳۹۷)بخشی از کارنامه هنری او است.

رضا مهاجر،فعالیتش را به عنوان عکاس ومدیر فیلمبرداری درسینما آغاز کرد. هامون، روز باشکوه، سارا، دو نیمه سیب، تجارت، از جمله فیلم هایی است که مهاجرعکاسی آن را به عهده داشته. 

همچنین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، جشن عکاسان سینما برگزار نمی شود وبرگزاری این دوره ازمسابقه بصورت غیرحضوری و فقط با ارسال آثارو فرم مربوطه به دبیرخانه صورت پذیرفت واعلام عکاس برگزیده واهدای تندیس مسابقه عکس، از طریق سایت های خبری، نشریات و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز