خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر میراث‌ و گردشگری به مناسبت روز خبرنگار

نقش‌آفرینان کارزار رسانه حافظان حقیقت و عدالت هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۹۶

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر مونسان (وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام مونسان  آمده است:

اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه‌تر بود جانش قوی است

17 مردادماه، سالروز شهادت شهید عرصه قلم و آگاهی محمود صارمی، مجالی است برای گرامیداشت مقام و منزلت مجاهدان بیداردلی که آگاهی بخشی را به عنوان رسالت خویش تعریف کرده‌اند، همانانی که مجدانه و شجاعانه رویدادها را می‌کاوند و با روشنای قلم به جامعه بازتاب می‌دهند تا جان همگان را از زلال دانستن سیراب کنند.

عرصه رسانه، کارزاری حساس است که نقش آفرینان آن ضمن صیانت از کیان ملی و حفاظت از ارزش های فرهنگی و عرفی، موازین دینی و ضوابط قانونی، به دور از مصالح فردی پاسخگوی مطالبات متعدد آحاد جامعه در حوزه اطلاع رسانی هستند و در این میدان سرنوشت ساز، جانب حقیقت، عدالت و انصاف را داشتن کاری است بس دشوار و سزاوار تحسین.

روز خبرنگار را به تمام اعضای خانواده بزرگ و بزرگوار رسانه تبریک و تهنیت می گویم و برای روزنامه نگاران و خبرنگاران صدیق و تلاشگر ایران اسلامی، در مسیر دشوار اما روشنی که در پیش دارند، آرزوی توفیق، تندرستی و تعالی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز