خبرگزاری کار ایران

برجسته‌ترین شاهکارهای تلاوت قاریان مشهور معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۲۸

برجسته‌ترین و شاهکارهای تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام در قالب میان برنامه‌ای با عنوان«قله‌های تلاوت» از روز چهارشنبه اول مردادماه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، میان برنامه جدید رادیو قرآن با عنوان «قلههای تلاوت »با هدف معرفی برجسته‌ترین شاهکارهای تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام هر روز ساعت ۱۶:۵۰ به روی آنتن این شبکه می‌رود.

تامین نیاز شنوندگان برای اطلاع از زیباترین تلاوت‌های هر قاری، فراهم کردن امکان دنبال کردن تلاوت‌های شاهکار هر قاری برجسته برای مخاطب و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت‌های زیبا به عنوان دریچه انس با قرآن کریم از جمله اهداف این برنامه است.
در هر برنامه مشخصات ۵ تلاوت از شاهکارهای تلاوت‌های هر یک از قاریان معرفی می‌شود و علاوه بر آن نیز نکات جنبی و زیبا از هر تلاوت تقدیم شنوندگان خواهد شد. در ادامه نیز یک یا دو فراز زیبا از تلاوت معرفی شده پخش می‌شود.
بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته ۳ یا ۴ برنامه به قاریان طراز اول جهان اسلام و برای سایر قاریان مشهور نیز یک یا دو برنامه اختصاص خواهد یافت.
این برنامه کوتاه ۱۰ دقیقه ای در ۱۰۰ قسمت همه روزه از ساعت ۱۶:۵۰ به تهیه کنندگی و کارشناسی امیر عشقی و با اجرای محمدهادی صلح جو از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز