خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌ها همزمان با قطعی اینترنت

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۱۴

بررسی میزان فروش فیلم‌ها در هفته گذشته نشان می‌دهد که قطع اینترنت تاثیر مستقیمی بر روی فروش فیلم‌ها و حضور مخاطبان داشته به گونه‌ای که ۶۰ درصد فروش فیلم‌ها کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قطع اینترنت در هفته گذشته موجب کاهش دسترسی مخاطبان به سینماها و درنتیجه تأثیر منفی مستقیم بر فروش فیلم‌ها شد به گونه‌ای که روز ۲۵ آبان فروش فیلم‌ها نسبت به دو روز قبل حدود ۹۰ درصد کاهش یافت.

براساس آمار ارایه شده در جدول فروش فیلم‌ها، فروش همه فیلم‌ها در یک هفته گذشته یعنی از ۲۴ تا ۳۰ آبان حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است.

فروش فیلم‌های در حال اکران از ۱۸ الی ۲۳ آبان حدود ۶ میلیارد تومان در کل کشور و در تهران ۳ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان بود. اما در هفته‌ای که اینترنت قطع بود یعنی ۲۴ الی ۳۰ آبان فروش فیلم‌ها به ۳ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان در سراسر کشور و یک میلیارد و ۸۹۸ میلیون تومان در تهران رسید.

همچنین از ۱۸ الی ۲۳ آبان، ۵۴۵ هزار نفر در سراسر کشور و ۲۵۹ هزار نفر در تهران به سینماها رفتند. همزمان با قطع اینترنت از ۲۴ الی ۳۰ آبان در سراسر کشور ۳۰۰ هزار نفر و در تهران ۱۴۵ هزار نفر به سینماها رفتند.

در میان فیلم‌ها نیز فیلم سینمایی مطرب در مجموع به فروش حدود ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی، سمفونی نهم به فروش ۴۰۰ میلیون تومانی، بنیامین به فروش حدود ۲۴۶ میلیون تومانی، منطقه پرواز ممنوع به فروش ۴۸۶ میلیون تومانی، تورنادو ۲۴۵ میلیون تومان و خانه پدری به فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی دست یافتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز