خبرگزاری کار ایران

تمدید فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام تا 29 مهر

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۱۹۳

با توجه به درخواست شرکت‌کنندگانی که به دلیل اختلال در شبکه اینترنت در آخرین روز، موفق به ارسال آثارشان به جشنواره بین‌المللی عکس خیام نشده بودند و همچنین به دلیل اضافه شدن جوایز ویژه تهران، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم به تمدید مهلت جشنواره تا 29 مهر 98 گرفت.

به گزارش ایلنا، متقاضیانی که موفق به ارسال آثار خود به جشنواره بین‌المللی عکس خیام نشده‌اند، می‌توانند در جشنواره ثبت‌نام کنند. همچنین عکاسانی که پیش از این آثارشان را ارسال کرده‌اند، می‌توانند تا 29 مهرماه 98 عکس‌های خود را تغییر دهند.

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس خیام در 6 بخش با موضوع آزاد تک ‌رنگ، موضوع آزاد رنگی، موضوع شهر، موضوع خلاقه، موضوع گردشگری و موضوع مردم برگزار می‌شود.

 همچنین با حمایت اسپانسرهای جشنواره، جوایز ویژه‌ای در 3 بخش به بهترین عکس‌ها اهدا می‌شود.

1-جایزه ویژه تهران: از بین بهترین عکس‌های با موضوع شهر تهران، خیابان خیام تهران و یا مجسمه خیام (ساخته استاد ابوالحسن صدیقی در پارک لاله تهران)

2-جایزه بهترین عکس هوایی

3-جایزه بهترین عکس نجوم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه متن کامل فراخوان، می‌توان به آدرس پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.Khayyam.Photo  مراجعه کرد.

در هفتمین دوره جشنواره، در مجموع ۱۶۰۰ دلار جایزه نقدی به همراه نشان‌های، فیاپ، PSA، خیام و کمال الملک به برگزیدگان اهدا خواهد شد. همچنین همانند دوره‌های پیشین، کتاب نفیس جشنواره برای تمامی شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد. حتی شرکت‌کنندگانی که آثارشان در جشنواره پذیرفته نشده نیز کتاب را دریافت خواهند کرد.

هفتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام دی ماه ۹۸ به دبیری علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس ـ وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز