خبرگزاری کار ایران

کمپین آب با حضورجعفری جوزانی و روزبهانی تشکیل شد

«مسعود جعفری جوزانی» نویسنده و کارگردان سینمای ایران و «احسان روزبهانی» قهرمان بوکس ایران و آسیا به عنوان سفیران «آب» ایران انتخاب شدند و از طرف وزیر نیرو، لوح سفیر «آب» به آنان اهدا شد.

 به گزارش ایلنا، بعد از انتخاب «سعید معروف» کاپیتان تیم ملی والیبال به عنوان سفیر آب، «مسعود جعفری جوزانی» نویسنده و کارگردان سینمای ایران و «احسان روزبهانی» قهرمان بوکس ایران و آسیا، از طرف «حمید چیت‌چیان» وزیر نیرو به عنوان سفیران آب ایران انتخاب شدند و لوح‌های سفیران «آب» را از دست وزیر نیرو دریافت کردند.

مسعود جعفری جوزانی (فیلمنامه نویس و کارگردان سینما) در این مراسم گفت: افتخار بزرگی است که در کنار شما هستم. امروزه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، نویسندگان و منتقدین می‌توانند به خوبی بسترسازی فرهنگی را در جامعه فراهم کنند؛ امیدوارم که با این انتخاب، بتوانیم کارهایی در زمینه آب انجام بدهیم. مسئله آب، تنها مختص به ایران نیست و شامل کشورهای دیگر هم می‌شود و درواقع زنجیره به هم پیوسته‌ای است. از دولت تشکر می‌کنیم که در زمینه آب، این نوع مدیریت را در کشور جا می‌‌اندازند که با مردم صادقانه برخورد بکنند.

وی همچنین گفت: در حقیقت ارزش رسانه از هر موشک، سلاح و ارتشی در امنیت کشور می‌تواند برتری داشته باشد. رسانه حرف اول را می‌زند و امروزه وقتی که می‌خواهند حرفی را جا بیندازند تمام رسانه‌های جهان با شگردهای خاصی این حرف را که تا دیروز کسی از آن خبر نداشت و حتی به دروغ می‌توانند به خوبی آن را در افکار عمومی مردم جهان جا بیندازند.

این نویسنده و کارگردان سینمای ایران در پایان تأکید کرد: با صداقتی که از اصحاب رسانه ایران سراغ دارم؛ امیدوارم که از این رسانه‌ها به خوبی و درستی استفاده بشود.

کد خبر : ۲۹۶۷۶۷