خبرگزاری کار ایران

«لبه تیغ» رمانی که به دنبال معنای والاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۴۶

کتاب «لبه تیغ» از جمله رمان‌های موفق سامرست موآم است که به دنبال طرح سوالاتی از جمله "خدا چیست؟ چرا درد وجود دارد؟ غرض از زندگی و مرگ چیست؟" می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «لبه تیغ» اثر ویلیام سامرست موآم، اولین بار در سال ۱۹۴۴ به انتشار رسید. این رمان سرگذشت جوانی را روایت می‌کند که در جنگ جهانی اول یکی از دوستانش به خاطر او کشته می‌شود و این حادثه او را تکان می‌دهد و به جستجوی جواب مسائل ابدی برمی‌انگیزد.

این جوان خلبانی آمریکایی به نام لری درل است که تصمیم می‌گیرد به دنبال معنایی والاتر در زندگی خود بگردد و به دنبال سوالاتی از جمله خدا چیست؟ چرا درد وجود دارد؟ غرض از زندگی و مرگ چیست؟ و… می‌پردازد.

«لبه تیغ» از جذابترین و معروف‌ترین داستان‌های سامرست موام است و ماجرای داستان را شیرین بازگو می‌کند و حتا گاهی رد پای موآم را نیز در میان داستان می‌بینید. او دائما به دنیای داستان ورود می‌کند تا از نزدیک شاهد دست و پنجه نرم کردن شخصیت‌هایش با سرنوشت باشد.

کتاب «لبه تیغ» این روزها به چاچ چهاردهم خود رسیده و با قیمت ۱۲۰ هزار تومان توسط نشر فرزان روز در بازار عرضه شده است. ترجمه این کتاب توسط مهرداد نبیلی انجام گرفته و در قالب ۴۰۹ صفحه در اختیار علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز