خبرگزاری کار ایران

ترجمه اسپانیایی و انگلیسی کتاب «انقلاب اسلامی؛ مبانی و ویژگی‌ها» رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۸۹۶

خانه کتاب و ادبیات ایران در آخرین روز از خرداد ماه ۱۴۰۰ میزبان آیین رونمایی از ترجمه اسپانیایی و انگلیسی کتاب «انقلاب اسلامی؛ مبانی و ویژگی‌ها» خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، آیین رونمایی از ترجمه اسپانیایی و انگلیسی کتاب «انقلاب اسلامی؛ مبانی و ویژگی‌ها» را روز دوشنبه سی‌ویکم خرداد ماه ۱۴۰۰ در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌کند. 

در این آیین، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی نوبخت (رییس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی و ناشر کتاب)، محمد حقی (مولف)، محمدمهدی احمدی (رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور اسپانیا)، علی‌محمد سابقی (رایزن سابق فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مالزی)، محمدرسول الماسیه (رییس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی) و کبری ولدخانی (مترجم کتاب به زبان اسپانیایی) حضور خواهند داشت. 

آیین رونمایی از ترجمه اسپانیایی و انگلیسی کتاب «انقلاب اسلامی؛ مبانی و ویژگی‌ها» دوشنبه (۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۳:۳۰ در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شده و به طور هم زمان از آپارات به نشانی http://www.aparat.com/khaneketab و اسکای‌روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab38 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز