خبرگزاری کار ایران

«اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی؟» به چاپ دوم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۷۸۷

رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب کوچه، ماجرای رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» که نوشته کلوئه بنجامین است در حوالی سال‌های 1969 به بعد رخ می‌دهد که طی آن دو خواهر و دو برادر نوجوان به سراغ زنی می‌روند که می‌تواند زمان مرگ آدم‌ها را پیش‌بینی کند. آنها قصد داشتند مسیر زندگی خود را با فهمیدن زمان مرگشان انتخاب کنند. اما شنیدن آن تاریخ‌های پیش‌بینی‌شده موجب شد تا هرکدام عکس‌العملی متفاوت نسبت به زندگی داشته باشند.

این رمان درباره چگونه زیستن، چگونه مردن و چگونه بهره گرفتن از فرصت عمر است.

کلوئه بنجامین نویسنده جوان آمریکایی است که تاکنون دو رمان از او منتشر شده و رمان او با نام «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی...» در فهرست پرفروش‌های 2018 نیویورک تایمز قرار گرفته بود. البته واشنگتن پست، اینترتینمنت ویکلی و رادیو نشنال پابلیک نیز این رمان را از بهترین‌های 2018 معرفی کرده بودند.

اکنون چاپ دوم رمان «اگر می دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» نوشته کلوئه بنجامین با ترجمه مهسا ملک‌مرزبان در 432 صفحه در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز