خبرگزاری کار ایران

سلام به آینده ایران از شبکه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۰۰۹

«سلام به آینده» ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با برگزاری انتخابات روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، «سلام به آینده» عنوان ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما است که روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰همزمان با برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری روی آنتن می‌رود. 

شهرام نسترن راد تهیه کننده ویژه برنامه انتخاباتی «سلام به آینده» گفت: این ویژه برنامه زنده در دو بخش استودیویی و پایگاه‌های واحد سیار، روز ۲۸ خرداد ماه همزمان با برگزاری انتخابات در ایران اسلامی از ساعت ۷ صبح تا پایان ساعات رای‌گیری روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. 

راد افزود: واحد‌های سیار شبکه پنج سیما، با استقرار در مسجد رسول نازی آباد، مسجد امام سجاد واقع در خیابان اشرفی اصفهانی و مسجد جامع شهریار در روز انتخابات با مردم همراه می‌شوند و حضور میلیونی و شکوهمند مردم را به تصویر خواهند کشید. 

همچنین در بخش استودیویی این برنامه نیز، چهره‌هایی از فرهنگ، هنر، سیاست و… حضور خواهند داشت. 

وی افزود: برای اجرای این ویژه برنامه اکثر مجریان شبکه پنج حضورخواهند داشت و ارتباط با مراکز استانها، پخش موسیقی تصویر، میان برنامه‌های متنوع انقلابی و انتخاباتی، انعکاس حضور میلیونی مردم و… از دیگر بخش‌های تماشایی این ویژه برنامه است. 

راد خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این برنامه، حضور گروه رنگین کمان در پایگاه مسجد امام سجاد محله صادقیه واقع در اشرفی اصفهانی است که برای کودکان برنامه اجرا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز