خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار اصلی منتخبان مسابقه‌ کانون پرورش فکری اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۹۵

مهلت ارسال آثار برگزیدگان مرحله اول پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری مشخص شد.

به گزارش ایلنا، برگزیدگان مرحله اول پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تفکیک از ۳ تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند تا نسخه اصلی آثار خود را ارسال کنند. 

دبیرخانه این مسابقه با انتشار آیین‌نامه‌ای از منتخبان بخش‌های مختلف این رویداد درخواست کرده است تا در تاریخ‌های اعلام شده آثارشان را در پایگاه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان به نشانی www. cinema. kpf. ir منتشر کنند. 

برگزیدگان هر بخش از ساعت ۸ صبح روز اعلام شده برای ارسال اثر تا ساعت ۲۴ روز پایان ارسال اثر باید به‌ترتیب در بخش «پویانمایی» روز ۳ تا ۵ خرداد، بخش «نمایشنامه» از ۷ تا ۹ خرداد، بخش «فیلم کوتاه» از ۱۱ تا ۱۳ خرداد و بخش «سینمایی بلند» از ۱۵ تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به پایگاه مسابقه مراجعه و آثارشان را با توجه به مقررات مشخص شده، بارگذاری کنند. 

در مرحله اول این مسابقه ۱۹ اثر در بخش «پویانمایی»، ۲۳ اثر در بخش «نمایشنامه»، ۴۵ اثر در بخش «فیلم کوتاه» و ۵۳ اثر در بخش «سینمایی بلند» به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان با هدف شناسایی و کشف استعدادهای خلاق و تبادل دستاوردهای حوزه فیلمنامه و نمایشنامه‌نویسی ایران و ایجاد فرصت ارتباطات و تبادل تجربه در زمینه‌های مختلف هنر سینما و تئاتر کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز