خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از واحدهای تولیدات بهداشتی استان

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۶۱۷

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از تلاش ویژه تولید کنندگان و صنعتگران فارس برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر و بر رفع موانع و مشکلات تولید این واحد ها و حمایت از آنها به منظور رسیدن به حداکثر توان تولید تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس احد فتوحی در بازدید از واحد صنعتی پرهون طرح پارس ،از واحد های فعال تولید تجهیزات پزشکی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز ،گفت: فعالان تولیدی  استان فارس  همگام با سراسر کشور تمامی  امکانات و ظرفیت‌های خود را برای تولید اقلام  مرد نیاز مردم در این رزوها بسیج کرده‌اند.

وی  در مورد ظرفیت‌های تولیدی این شهرک صنعتی در بخش تولید انواع شوینده‌ها ،محلول‌های ضد‌عفونی و گند زدایی و نیز مایع های دستشویی گفت: واحد صنعتی پرهون طرح پارس مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز  توانایی تولید روزانه 20هزار عدد ماسک و 8عزارعدد دستکش یکبار مصرف در کنار سایر تجهیزات پزشکی را دارد.

وی با اشاره به نیاز این روزها به تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف، افزود: این میزان تولید  می تواند بخشی از نیاز بازار  را تامین کند.

فتوحی اضافه کرد: با توجه به افزایش تقاضای بازار ،این واحد صنعتی تعداد نوبت کاری های خود و نیز نفرات خود را افزایش داده و با تمام توان و ظرفیت به تولید مشغول است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز