خبرگزاری کار ایران

محمدیاری در گفت‌وگو با ایلنا:

ورود شستا به بازار سرمایه اتفاق خوبی بود/ الگوی موفق مدیریت شستا در عرصه جوانگرایی باید تکثیر شود/ با میدان دادن به جوانان، می‌توانیم جهش تولید را محقق کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۰۰

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: مدیریت شستا موفق عمل کرده و این نشان‌دهنده آن است که جوانان مستعد و پرتلاشی داریم که اگر فرصت برای آن‌ها فراهم شود، می‌توانند مساله جهش تولید را محقق کرده و رونقی به بازار اشتغال کشور ببخشند.

حسن محمدیاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ورود شستا به بورس و اثرات مثبت این اقدام تا پایان سال جاری، گفت: هر شرکت، موسسه و مجموعه‌ای اگر بخواهد فعالیت خود را به صورت شفاف دنبال کند، خوب است که به بورس بیاید و سهام خود را در بازار سرمایه عرضه کند، چراکه در آنجا شفافیت در حد اعلا است و مردم از تمامی جزییات مطلع هستند.

وی ادامه داد: این حضور در بازار سرمایه اتفاق خوبی است و اثرات مثبت متعددی برای مجموعه مورد نظر دارد، همچنین باعث رونق عرضه و تقاضا می‌شود که البته شستا هم از این قاعده مستثنی نیست. حضور شستا در بازار سرمایه برای این مجموعه و هم برای بازار سرمایه اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

نماینده تالش در ادامه اظهار داشت: ما با توجه به رصدی که درخصوص فعالیت مجموعه‌های وابسته به شستا داشتیم، خوشبختانه دیدیم که استقبال عمومی خیلی خوب بوده و شرکت‌های اقماری و زیرمجموعه خیلی خوبی در شستا هستند که در حوزه‌های بسیار متنوعی از فولاد و پتروشیمی تا صنایع دارویی و چوب و کاغذ فعالیت دارند، لذا من فکر می‌کنم که اگر این امر استمرار داشته باشد، هم به نفع تولیدکننده، هم مصرف‌کننده و هم به سود کسانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه بر اهمیت مساله جوانگرایی اشاره کرد و اظهار داشت: جوانگرایی در عرصه مدیریتی کشور ما یک اتفاق بسیار مهم و البته ضروری است، برای مثال در همین مجموعه شستا، آقای رضوانی‌فر که مدیریت آن را برعهده دارد، یک جوان گام دومی انقلاب است که بسیار هم موفق عمل کرده و اخیرا وزیر رفاه هم از عملکرد ایشان ابراز رضایتمندی داشت.

وی افزود: این الگوی موفق باید تکثیر شود و این مساله نشان‌دهنده آن است که جوانان مستعد و پرتلاشی داریم که اگر فرصت برای آن‌ها فراهم شود، می‌توانند مساله جهش تولید را محقق کرده و رونقی به بازار اشتغال کشور ببخشند. به ویژه در این شرایط که اکنون بیکاری یکی از معضلات مهم و فراگیر جامعه ما است.

محمدیاری گفت: با توجه به این تجربه موفق در مساله جوانگرایی، من فکر می‌کنم که هرچه بیشتر به جوانان در عرصه‌های مختلف تولیدی و صنعتی میدان بدهیم، ضرر نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز