خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۱۹۳

همزمان با آئین های پر شکوه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نمایشگاه توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد به میزبانی پایگاه هوایی شهید دوران در رمپ پروازی تیزپروازان افتتاح شد .

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های ارتش در استان فارس که به میزبانی پایگاه هوایی شهید دوران برگزار شد گفت: بنا به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در راستای مبارزه با بیماری کرونا، ۳۱ شهریور ماه امسال رژه نیرو های مسلح برگزار نشد و طی هماهنگی به عمل آمده و دستور ارشد نظامی آجا در استان،  نمایشگاه توانمندیهای ارتش در استان فارس و کهکیلویه و بویراحمد به میزبانی پایگاه همیشه قهرمان شهید عباس دوران در رمپ پروازی عقابان تیزپرواز این یگان برپا شد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران درباره بازدید از این نمایشگاه افزود : به علت مبارزه با بیماری کرونا بازدید های عمومی نداریم و بنا به همکاری های انجام شده این نمایشگاه از طریق سیمای فارس روی گیرنده هم استانی های عزیز و از طریق فضای مجازی قابل مشاهده است.

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مسعود جعفری با اشاره به شرایط روز اول جنگ و حضور پر رنگ نیروی الهی و جوانان فارسی زد و گفت: از افتخارات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جواب دندان شکن عقابان تیز پرواز کمتر از ۲ ساعت از حمله صدام بود که به فرماندهی ابن یمین و جوان شجاع استان فارسی به نام محمد کاظم روستا با انداختن اولین بمب بر سر نیروهای حزب بعث بود . 

وی در پایان خاطر نشان کرد: از افتخارات دیگر استان پهناور فارس شهید ملی خلبان عباس دوران است که همچون ستاره ای عاشق در آسمان ایران می درخشد .

گفتنی است در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندیهای ارتش ارشد نظامی استان فارس و کهکیلویه و بویراحمد ، جمعی از مسئولین استانی و فرماندهان نیروهای مسلح استان در رده های مختلف حضور داشتند این نمایشگاه جهت بازدید خصوصی تا دهم مهرماه برپا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز