خبرگزاری کار ایران

سعادتی بیشه‌سری در نطق میان دستور:

اقدامات علیه ایران ادامه یابد، خروج از NPT را در دستور کار مجلس قرار می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۹۰۲

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شکست‌های پی در پی آمریکا را در حوزه مکانیسم ماشه که البته خلاف قانون بود، حاکی از ضعف کشورهای استکباری در حوزه بین‌الملل است اما اگر این اقدامات علیه ایران ادامه یابد، مجلس خروج از NPT را در دستور کار قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی سعادتی بیشه سری در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه، ۱۶ شهریورماه) در نطق میان دستور خود گفت: مقام معظم رهبری مسئولیت سنگینی بر دوش مجلس یازدهم قرار دادند و امیدواریم با اقدامات خود بتوانیم زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی در کشور و منطقه باشیم.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه این شهرستان در کشور اظهار داشت: علیرغم این جایگاه متأسفانه نتوانسته ایم در حوزه مسائل اقتصادی، کشاورزی، اشتغال، زیرساخت، گردشگری، درمانی و ورزشی اقدامات خاصی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نظام اسلامی به باشگاه قدرت جهانی تبدیل شده است، عنوان کرد: شکست‌های پی در پی آمریکا را در حوزه مکانیسم ماشه که البته خلاف قانون بود، حاکی از ضعف کشورهای استکباری در حوزه بین‌الملل است اما اگر این اقدامات علیه ایران ادامه یابد، مجلس خروج از NPT را در دستور کار قرار می‌دهد.

سعادتی بیشه سری در ادامه در تذکری به رئیس جمهور و وزرای کابینه بیان داشت: باید به مسأله گرانی های لجام گسیخته و تعطیلی بازار توجه شده و ضعف نظارتی در این حوزه‌ها برطرف شود همچنین رئیس‌جمهور باید وضعیت بازار خودرو و مسکن و توان خرید مردم را از بدو ریاست‌جمهوری خود تاکنون بررسی کند و برای شرایطی که هم اکنون در کشور ایجاد شده، به مجلس پاسخگو باشد.

این نماینده استان مازندران در ادامه اظهار داشت: موضوع پسماند زباله در مازندران و بابل بسیار حاد شده و همکاری همه مسئولان دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد تا برطرف شود.

وی درباره محصول استراتژیک برنج تأکید کرد: باید سازمان برنج شکل بگیرد چرا که شالیکاران در وضعیت بدی به سر می‌برند و مشکل حاد قیمت بالای کود و نهاده‌های دامی و واردات برنج و سوخت ادوات کشاورزی و دریافت حق آبه نیز از مسائلی است که باید به آن توجه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت استان مازندران لازم است خدمات ملی نسبت به حوزه انتخابیه صورت دهیم اما به علت عدم دارا بودن بودجه به صورت خاص و صرفا استانی مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز