خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی:

واگذاری کیش به چین ساخته ذهن اپوزیسیون مزدور است

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۹۵۳

نایب رییس مجلس، گفت: قطعیست که قرارداد ایران و چین ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه و بهبود تجارت خارجی ایران است؛ باقی ابهامات، طبیعی و قابل رفع هستند.

به گزارش ایلنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: موضوع واگذاری کیش به چینی‌ها ساخته ذهن متعصب، کینه‌توزانه و از سر بی‌سوادی اپوزوسیون مزدور آمریکا جهت توقف قرارداد ایران و چین است.

وی ادامه داد: خوشبختانه متون انگلیسی و فارسی این موافقتنامه در سایت‌ها منتشر و برای پرسشگران خیرخواه و باسواد کشور قابل بررسی است.

نایب رئیس اول مجلس در توئیت خود تاکید کرد: ‌به شدت به دنبال بررسی دقیق و همه جانبه قراداد ایران و چین توسط مجلس و کارشناسان هستم؛ اما مخالف هجمه هیجانی، از سر بی‌اطلاعی و بدون دانش به آن هستم.

قاضی زاده هاشمی افزود: قطعیست که قرارداد ایران و چین ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه و بهبود تجارت خارجی ایران است؛ باقی ابهامات، طبیعی و قابل رفع هستند.

وی در توئیت خود عنوان کرد: ‌مذاکرات میان ایران و چین طی دو و نیم سال گذشته انجام شده و البته هنوز از سوی هیچکدام از دو دولت قطعی نشده است.

نایب رئیس مجلس در خاتمه اظهار داشت: نمونه این موافقتنامه، موافقتنامه جلوگیری از اخذ عوارض مضاعف میان ایران و هند بود که هفته گذشته در صحن علنی مجلس بررسی و مقرر شد دو کشور میزان عوارض دریافتی را کمتر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز