خبرگزاری کار ایران

دستور کار کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری؛

از حضور ۷ وزیر و ۳ معاون رییس‌جمهور در کمیسیون‌های تخصصی تا قرائت گزارش آتش‌سوزی کلینیک سینا

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۴۰۵

کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری میزبان ۱۰ عضو هیات دولت خواهد بود تا آن‌ها به ۲۰ سوال نمایندگان پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری به شرح زیر است:

بر این اساس فردا (یکشنبه) فردا محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود، در جلسه این کمیسیون که با حضور اعضا و وزیر خارجه برگزار می‌شود قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بررسی خواهد شد.

همچنین فردا محمد شریعتمداری وزیر تعاون به کمیسیون اجتماعی خواهد رفت و  پیرامون مشکلات و مسائل این وزارتخانه با اعضای این کمیسیون گفت‌وگو خواهد کرد.

کمیسیون اقتصادی نیز در این هفته میزبان رئیس قرارگاه خانم الانبیا است، ضمن اینکه اعضای این کمیسیون روز دوشنبه از سامانه تخصیص ارز بانک مرکزی بازدید خواهند کرد.

براساس این گزارش روز سه‌شنبه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در کمیسیون آموزش حاضر شده و درخصوص عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی توضیحاتی را به اعضای کمیسیون ارائه خواهد داد، ضمن اینکه ناظران این کمیسیون در تعدادی از شوراها یا شوراهای عالی انتخاب خواهند شد.

روز سه‌شنبه هم در این کمیسیون وزیر دفاع حضور پیدا کرده و گزارشی را به اعضا ارائه خواهد کرد.

گزارش آتش‌سوزی کلینیک سینا و طرح مدیریت یکپارچه شهری هم در روز سه‌شنبه در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی خواهد شد.

در کمیسیون انرژی هم عملکرد و برنامه‌های آینده وزارت نفت بررسی خواهد شد.

همتی رئیس کل بانک مرکزی و معاونینش هم فردا به کمیسیون برنامه بودجه رفته و علت نوسانات و افزایش قیمت ارز را بحث و بررسی خواهند کرد. 

همچنین فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی روز سه شنبه در کمیسیون برنامه در باره وضعیت اقتصادی کشور و چگونگی تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه سال جاری مباحثی را مطرح خواهد کرد. 

کمیسیون صنایع در هفته جاری میزبان سه وزیر خواهد بود به طوری که ظریف وزیر امور خارجه، آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات، دژپسند وزیر اقتصاد روز سه‌شنبه به این کمیسیون خواهند رفت.

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا هم فردا به کمیسیون عمران می‌رود.

همچنین سه‌شنبه اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون حاضر شده و به ۱۱ سؤال نمایندگان پاسخ خواهد داد.

همچنین اردکانیان وزیر نیرو در کمیسیون عمران پاسخگوی ۹ سؤال نمایندگان خواهد بود.

سه‌شنبه هفته جاری اردکانیان وزیر نیرو به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی می‌رود. 

همچنین کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این کمیسیون گزارشی را از عملکرد این سازمان و برنامه‌های آتی آن ارائه خواهد کرد.

قالیباف رئیس مجلس هم در نشست مشترک با کمیسیون اجتماعی که فردا (یکشنبه) برگزار خواهد مباحثی را را با اعضای این کمیسیون بررسی خواهد کرد.

همچنین روز سه‌شنبه در این کمیسیون شریعتمداری وزیر تعاون حاضر شده و مباحثی را مطرح خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز