خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۳ عضو جمعیت امام علی(ع) ربطی به تشکل مردم‌نهاد آن‌ها ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۸۰۹

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بازداشت سه نفر از اعضای جمعیت امام علی ربطی به سازمان و تشکل مردم نهاد آن‌ها ندارد، آن‌ها در مظان اتهاماتی قرار گرفتند که مربوط به شخص آنها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره خبر بازداشت سه نفر از اعضای جمعیت امام علی، گفت: اینکه در این موضوع افرادی بازداشت شدند را تایید می‌کنیم اما باید در اینجا تاکید کنم که بازداشت این افراد ربطی به سازمان و تشکل مردم نهاد آن‌ها ندارد، آن‌ها در مظان اتهاماتی قرار گرفتند که مربوط به شخص آنها است. درخصوص هر فردی اگر او متهم به اتهاماتی باشد و دلایلی هم وجود داشته باشد ما وظیفه ورود، رسیدگی و پیگیری داریم.

وی ادامه داد: اما بارها اعلام کردیم که در اکثر موارد فرد و شخص مورد پیگیری است نه شغل یا سازمان، مثلا در موردی می‌گویند برای یک دانشجو حکم صادر شد، در این مورد دانشجو بودن مدنظر ما نیست بلکه اتهام شخص است که مورد نظر است. در خصوص موضوع سوال هم مجددا عرض می‌کنم که بازداشت سه نفر از وابستگان به این جمعیت درست است اما موضوع ربطی به جمعیت ندارد، بلکه اتهامات مرتبط با شخص آن‌ها است اما درخصوص نوع و موضوع اتهام با توجه به محدودیت‌های قانونی توضیحات بیشتر امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز