خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در پاسخ به ایلنا:

«موسوی مجد» در سوریه مستقر بود/ قاضی منصوری در رومانی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۰۴۲

سخنگوی قوه قضاییه گفت: موسوی مجد و خانواده او مقیم سوریه هستند و در همان کشور از نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی ایران اطلاعات جمع‌آوری می‌کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره پرونده موسوی مجد و اینکه آیا مرتبطان با این جاسوس هم بازداشت شدند، اظهار کرد: این پرونده مربوط به سال ۹۷-۹۸ است و درباره متهمان دیگر این پرونده حضور ذهن ندارم.

وی افزود: حکم این شخص صادر شده و قطعیت پیدا کرده است. دستگیری موسوی مجد ربطی به حادثه تروریستی شهادت سردار سلیمانی ندارد.

سخنگوی قوه قضاییه بیان داشت: در سنوات قبل به لحاظ ارتباطی که با این مجموعه داشته، اطلاعاتی در حوزه دفاعی و نظامی ما به ویژه در ارتباط با وزارت دفاع و نیروی قدس سپاه و تردد‌ها و اقامت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را به سرویس سیا و موساد داده است.

وی افزود: ارتباط این جاسوس به لحاظ اینکه مقیم سوریه بوده و خانواده‌اش مقیم سوریه هستند، در همان کشور با نیرو‌های مستشاری ایران بوده و اطلاعاتی را از حوزه فعالیت آن‌ها و وزارت دفاع و نیروی قدس سپاه جمع آوری می‌کرده و به دشمن می‌داده است.

وی در خصوص قاضی منصوری متهم پرونده اکبر طبری که متواری بود نیز گفت: این فرد در رومانی دستگیر شده است، اما به دلیل شیوع کرونا چون هیچ پروازی انجام نشده فعلا به ایران آورده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز