خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی:

نگرانیم که برخی برای مجلس یازدهم حاشیه ایجاد کنند/ نمایندگان مراقب رفتارهایشان در فضای مجازی باشند

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۰۰۱

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست مجلس یازدهم حل مشکلات اساسی با همکاری دولت است و وارد حاشیه نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی درباره ارسال طرح‌های ازدواج اجباری و تغییر نام فرودگاه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح‌های ازدواج اجباری و تغییر نام فرودگاه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نرسیده است. 

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره این‌که آیا این دوطرح در بین نمایندگان مطرح است و امضاء برای آن‌ها جمع شده است، عنوان کرد: طرح ازدواج اجباری که بین نمایندگان مطرح نیست و اصلا چنین طرحی نداریم اما طرح تغییر نام فرودگاه را یکی از نمایندگان مطرح کرده است که باید بگویم تغییر نام فرودگاه به نام شهید حاج قاسم سلیمانی جزء وظایف مجلس نیست و جزء وظایف وزارت راه و شهرسازی است.

وی درباره صحبت‌های مطرح شده مانند این طرح‌ها گفت:  مردم این دوره با یک امیدی به مجلس یازدهم رأی رأی دادند و ما هم به دنبال این هستیم که دغدغه‌های مردم را پیگیری کنیم و این نگرانی را داریم که بعضی‌ها برای مجلس حاشیه ایجاد کنند. 

امیرآبادی تاکید کرد:  اولویت‌های ما در مجلس یازدهم مسائل اقتصادی و فرهنگی بخصوص معیشت است. روز سه‌شنبه هم یک جلسه غیرعلنی برای پیگیری‌های این اولویت داشتیم؛ سیاست ما حل مشکلات اساسی با همکاری دولت است و وارد حاشیه نخواهیم شد. 

وی تاکید کرد: از همکارانم می‌خواهم مراقب رفتارهای‌شان در فضای مجازی باشند؛ چراکه مردم با یک بارقه امیدی به مجلس یازدهم رأی دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز