خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی مجلس:

مجلس اکنون یکی از برترین پارلمان‌های دنیا در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات است

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۷۷۴

معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی امروز با تجربه ده دوره‌ای که دارد، یکی از ده پارلمان برتر دنیا در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا نوری قزلجه معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی در نشست افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: حضور امنای ملت و منتخبان مردم شریف ایران را در مجلس گرامی داشته و در این محفل با شکوه برای رقم زدن برگ دیگری در این دفتر باشکوه ارج می‌نهیم و پوزش خود را از محضر شخصیت‌های بزرگی که حضور آن‌ها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم، میسر نشد، ابراز می‌دارم.

وی ادامه داد: به همراه مجموعه همکاران خدوم و صدوق در بخش اداری مجلس شورای اسلامی سعادت داشتیم که در این اتفاق پرافتخار سهیم باشیم، هیات رئیسه محترم سنی جلسه و امنای ملت و حضار گرامی! اکنون بخش اجرایی مجلس شورای اسلامی با تجربه ده دوره گذشته از آن قوام و تجربه برخوردار است که جزء ده پارلمان اول دنیا در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات به شمار می‌آید، به طوری که برگزاری جلسات صحن و کمیسیون‌ها در قالب ارتباط تصویری نمایندگان از شهرستان از حوزه انتخابیه در دوره تشدید شیوع کرونا در طول ماه‌های گذشته از دستاوردهای این حوزه بود.

نوری در ادامه افزود: حذف کاغذ در حوزه‌های مختلف اداری و قانونگذاری مجلس و برقراری ارتباط دفاتر شهرستان نمایندگان با تهران، تسهیل فرآیندهای مجلس، تقویت ارتباطات مردمی و امکان بهره‌گیری از نظرات مردمی، نخبگان و کارشناسان در حوزه‌های مختلف قانونگذاری از فعالیت‌های این بخش است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه‌های نیروی انسانی، امور پشتیبانی معاونت اجرایی به نقطه‌ای رسیده است که قادر است وظیفه اصلی خود را که همان پشتیبانی و تسهیل امور برای انجام رسالت سنگین نمایندگی توسط منتخبان ملت است، بدون وقفه به سرانجام برساند به طوری که وکلای ملت بتوانند در مجلس بدون داشتن کوچکترین دغدغه‌ای در امور جاری و اداری و پشتیبانی، تمام وقت و انرژی خود را صرف رسیدگی امور کشور کنند.

معاون اجرایی مجلس در ادامه اظهار داشت: در حوزه مالی نیز انضباط مالی و انطباق با شرایط بودجه‌ای کشور و توجه به اصل صرفه‌جویی چند سالی است که نهادینه گشته است، اولین جلسه مجلس یازدهم در دوران تداوم شیوع کرونا برگزار می‌شود و این ویژگی شرایط  افتتاح را سخت نموده است، مضاف بر اینکه دو تن از منتخبان ارجمند را بر اثر این بیماری از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: دوره‌های مختلف آشنایی منتخبان مردم با شرایط قانونگذاری و نجات کشور تحت شرایط دشوار برگزار گردید که حضور فعال و مشتاقانه منتخبان محترم گذر از این شرایط را برای ما تسهیل کرد، از ۱۷۰ منتخب بدون سابقه نمایندگی و ۱۰۶ منتخب دارای سابقه نمایندگی حدود ۸۵ درصد در نشست‌ها شرکت کردند.

نوری در پایان بیان داشت: اکنون که شاهد تشکیل مجلس یازدهم هستیم، امیدواریم به حول قوه الهی شرایط برای تلاش و خدمتگذاری نمایندگان برای رفع نیازهای مردم برطرف شود و باید اشاره کنم که سازمان توانمند و ولایتمدار مجلس در این مسیر همراه و در خدمت نمایندگان محترم خواهد بود.

وی افزود: توفیقات اشاره شده در مجلس با تلاش تک تک همکاران انجام شد و شایسته است از زحمات رؤسای ادوار مختلف به ویژه آقای لاریجانی قدردانی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز