خبرگزاری کار ایران

رضایی خبر داد:

کمک های وزارت دفاع به نیازمندان تا پایان ماه رمضان در قالب رزمایش همدلی ادامه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۹۵۱

مدیر عامل سازمان اتگا گفت: انشاء الله روندکمک رسانی وزارت دفاع به نیازمندان با احصاء خانواده های نیازمند توسط قرارگاه مردم یاری عاشورائیان وزارت دفاع تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش مواسات و همدلی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، عیسی رضایی در مراسم توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع که با حضور امیر سرتیپ حاتمی برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: جمع آوری و تهیه کمک های انسان دوستانه مجموعه وزارت دفاع حاصل تلاش شبانه روزی بسیجیان و مجاهدانی است که مخلصانه با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و اجرایی  کردن دستور وزیر دفاع قدم در این راه پربرکت و پرافتخار نهادند.

مدیر عامل سازمان اتکا با بیان اینکه این اقلام بخشی از خدمات مجموعه وزارت دفاع به نیازمندان است افزود: بخش دیگری از خدمات معیشی وزارت دفاع به اقشارنیازمند از طریق بن کارت های سازمان اتکا به دست این افراد رسیده است.

وی با بیان اینکه این ۲۰ هزار بسته معیشتی مخصوص استان تهران نبوده و در سراسر کشور توزیع می شود گفت: از مدت ها پیش قرارگاه مردم یاری عاشورائیان وزارت دفاع با شناسایی افراد و خانواده های نیازمند در سراسر کشور  از جمله استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان مبادرت به احصاء لیست نیازمندان و گیرندگان این اقلام نموده اند و انشاء الله این روند تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش مواسات و همدلی ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان اتکا همچنین گفت: این سازمان علاوه بر مسئولیت تهیه اقلام معیشتی، توانسته است نسبت به تأمین بسته های کمک های مؤمنانه نیروهای مسلح، ستاد اجرائی فرمان امام(ره)، بسیج مناطق، مساجد و سازمان های وابسته آستان قدس رضوی اقدامات شایان توجهی انجام دهد و این سازمان همچنان در حوزه کمک های مومنانه آماده همکاری با سایر نهاد ها و ... است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز