خبرگزاری کار ایران

میرزایی در گفت‌وگو با ایلنا:

نامه‌ شکایت از وزیر کار را امضاء نکرده‌ام/ نامه ما درباره ضرورت بازنگری در دستمزد کارگران بود

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۹۰۶

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نامه شکایت از وزیر کار را امضا نکرده‌ام و وجود امضایم را پای چنین نامه‌ای تکذیب می‌کنم.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره نامه ۲۷ نفر از نمایندگان در خصوص درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه و شکایت از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بعد از تعیین حقوق کارگران اکثر نمایندگان به چنین مصوبه‌ای اعتراض داشتند و قرار شد نامه‌ای به رئیس‌جمهور در خصوص حقوق و دستمزد کارگران ارسال گردد تا بازنگری مجددی صورت پذیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیامک جناب حاجی دلیگانی هم برای امضا همین مطلب بود اما بعداز انتشار، نامه اعمال ماده ۲۳۴ بود در حالی‌که قرار این نبود و اصلا چنین مطلبی را به ما نگفتند.

وی ادامه داد: در هر حال صراحتا اعلام می‌کنم، بنده شکایتی در این مورد ندارم و امضایم را پس می‌گیرم چرا که آقایان چنین مطلبی را نفرمودند.

میرزایی نیکو تاکید کرد: امضای بنده همراه بیش از صد نفر از نمایندگان در نامه به رییس جمهور و وزیر کار درباره ضرورت توجه به تجدید نظر در حقوق کارگران بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز