خبرگزاری کار ایران

پاپی‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

تعداد مبتلایان کرونا در دزفول رو به افزایش است/ دولت از الان به فکر ذخیره‌سازی اقلام بهداشتی برای اپیدمی بیماری‌های فصل پاییز باشد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۰۴

نماینده مردم دزفول از افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این شهر خبر داد.

عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در دزفول گفت: شیوع کرونا تحت تاثیر میزان رعایت قرنطینه کنترل و مهار می‌شود. استان خوزستان باتوجه به این‌که در ایام نوروز پذیرای مهمانان و مسافران هر چند به میزان کمت بود، امروز وارد پیک شیوع کرونا شده و تعداد مبتلایان متأسفانه در خوزستان رو به افزایش است.

نماینده مردم دزفول ادامه داد: برخلاف بعضی دیگر از استان‌های کشور، به دلیل تعطیلات نوروز و نقل و انتقالات مسافران از خوزستان و شهرستان دزفول ما در استان با افزایش تعداد بیماران کرونایی مواجه شدیم.

وی با بیان‌ این‌که واقعیت را باید  به صورت درست و دقیق به مردم منتقل کرد،عنوان کرد: معتقدم اگر مسائل را به صورت واقعی و دقیق به مردم منتقل کنیم و آنان در جریان واقعیت قرار بگیرند قطعاً نکات بهداشتی را با دقت و وسواس بیشتری رعایت خواهند کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم از این پیک شیوع بیماری در کشور عبور کنیم.

وی درباره وضعیت امکانات در بیمارستان‌های دزفول گفت: الحمدالله به دلیل این‌که ۲ شهرستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول قرار دارد وضعیت امکانات خوب است و کادر بهداشت و درمان به خوبی کار می‌کنند که باعث رضایتمندی مردم شده‌اند اما شیوع گسترده بیماری امکانات را محدود می‌کند.

پاپی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه مجتمع بیمارستان سوانح سوختی که از چند سال پیش در دست احداث بود امروز تکمیل شده و این بیمارستان در حال حاضر در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است و دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حال تلاش است تا بیمارستان گنجویان این شهر را کمتر درگیر این بیماری کند.

نماینده مردم دزفول تاکید کرد: امروز یک محیط جداگانه در بیمارستان سوانح سوختگی دزفول برای بیماران کرونایی فراهم شده است که در حال حاضر این دسته از بیماران آنجا هستند.

وی تاکید کرد: باتوجه به کمبود امکانات انتظار این است که وزارت بهداشت بیشتر کمک کند، به شخصه چندین بار به معاونت پشتیبانی وزارت بهداشت رفتم و باید بگویم در این‌نهاد آنطوری که باید همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و این معاونت وقت لازم را برای رسیدگی به معظلات و مشکلات نمی‌گذارند.

پاپی‌زاده گفت: گروه‌های جهادی خوبی در دزفول داریم، کارگاه‌های تولید ماسک و اقلام بهداشتی در دزفول شبانه‌روز کار می‌کنند. مردم و خیرین عملاً درصد زیادی از نیازمندی‌ها به اقلام بهداشتی مانند ماسک و غیره را تولید و برطرف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: لازم است دولت بعد از پیک این بیماری در جهت ذخیره‌سازی اقلام بهداشتی آن هم باتوجه به این‌که در پاییز طبق پیش‌بینی‌ها با موج مجددی از بیماری کرونا و بعضی از بیماری‌ها مانند آنفولانزا رو‌به‌رو خواهیم شد فکری اساسی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز