خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۲۵ نفر از عناصر خودسر در قم در پی هتک حرمت به ساحت حرم حضرت معصومه (س)

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۵۴۹

یک منبع آگاه ازبازداشت ۲۵ نفر از عناصر خودسر در قم، از سوی مراجع امنیتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، پس از هتک حرمت به ساحت حرم حضرت معصومه (س) یک منبع آگاه از بازداشت ۲۵ نفر از عناصر خودسر در قم، از سوی مراجع امنیتی خبر داد.

همچنین یک مقام آگاه در نیروی انتظامی در همین رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: دو نفر از هنجارشکنان که عصر روز گذشته در مقابل حرم حضرت معصومه تجمع کرده بودند و به ساحت مقدس حرم توهین کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند. 

منبع آگاه دیگری هم پیش‌تر اعلام کرده بود که دستگیری‌ها از سوی نهادهای دیگر بیشتر از این تعداد است که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

عصر روز گذشته دوشنبه ۲۶ اسفندماه، مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در قم اجرایی شد و در نامه‌ای با امضای بهرام سرمست استاندار قم، حجت‌الاسلام سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) و حجت‌الاسلام رحیمیان تولیت مسجد جمکران، تعطیلی حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران اعلام رسمی و پیرو آن درب‌های حرم حضرت معصومه(س) بسته شد.

به فاصله بسیار کمی از زمان بسته شدن درب‌های حرم حضرت معصومه(س)، اما عده‌ای بسیار محدود و انگشت‌شمار با بی‌توجهی به قانون، اقدام به شکستن گوشه‌ای از درب ساعت حرم حضرت معصومه(س) کردند و به این ترتیب موجب هتک حرمت این حرم شدند؛ اقدامی که موجب ناراحتی اقشار مختلف مردم شد.

چند نفری از این قانون‌شکنان با ادعای اینکه ما دوستدار حضرت معصومه(س) و خاندان پیامبر هستیم، به مسئولانی که تصمیم تعطیلی حرم حضرت معصومه(س) اهانت کردند؛ قانون شکنانی که گفته می‌شود تعدادی از آنها افراد خودسر و افراطی بوده و برخی نیز از حامیان جریان شیرازی در قم هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز