خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

گزارشات جزئی از تخلفات به دستمان رسیده است/ امنیت در حوزه‌ها و شعب رأی‌گیری بسیار بالاست

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۹۷

دادستان تهران گفت: گزارشات جزئی از تخلفات به دستمان رسیده که در حال بررسی و ارزیابی آنها هستیم و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم و قوه قضاییه ارسال خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در دیدار با سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه ایران با بیان اینکه در استان تهران ۳۰ نماینده برای شهر تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر و ۵ کاندیدا برای شهرستان‌ها و ۴ کاندیدا برای اقلیت‌های دینی در انتخابات مجلس حضور دارند و در حال رقابت هستند، گفت: ۳۹ کاندیدا برای مجلس از استان تهران در این دوره از انتخابات حضور دارند.

وی ادامه داد: در بازدید از شعبه اخذ رأی اقلیت‌های دینی شاهد آن بودم که مردم با شور و شوق رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

استاندار تهران با اشاره به صحبت‌های رهبری مبنی بر اینکه در پایان این دوره از رأی‌گیری‌‌ها جشن ملی برای کشور خواهد بود، گفت: مردم در سیاست‌گذاری‌ها در ایران مشارکت داده می‌شوند و در تمام تصمیم‌گیری‌ها مردم دخالت دارند.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده معمولا بعدازظهر مردم بیشتر به پای صندوق‌های رأی می‌روند، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای سرعت‌بخشی به روند رأی‌گیری از جمله تهیه دستگاه‌های احراز هویت انجام شده و تمام شرایط را فراهم کردیم تا حماسه‌ای دیگر را در این انتخابات رقم بزنیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه از محل شعبه رأی‌گیری اقلیت‌های دینی در شعبه ارامنه شمال بازدیدی داشتم که در این منطقه ۴ کاندیدا با یکدیگر رقابت دارند، گفت: در این رقابت‌ها یک کاندیدا وارد مجلس خواهد شد.

وی درباره گزارش‌هایی مبنی بر تخلفات در روند رأی‌گیری‌ها گفت: گزارشات جزئی از تخلفات به دستمان رسیده که در حال بررسی و ارزیابی آنها هستیم و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم و قوه قضاییه ارسال خواهند شد.

استاندار تهران درباره نوع این تخلفات افزود: این تخلفات بیشتر درباره فضای مجازی بودند و بسیار کم تخلفات درباره خرید و فروش رأی داشتیم که آنها در مرحله حدس و گمان هستند.

محسنی بندپی تاکید کرد: از هرگونه تردد اتوبوسی بین‌ حوزه‌های رأی‌گیری جلوگیری می‌کنیم.

وی افزود: امنیت در حوزه‌ها و شعب رآی‌گیری بسیار بالاست و با همکاری نیروی انتظامی امنیت را در تمام حوزه‌های رأی‌گیری برقرار کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز