خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران:

دشمن به دنبال مشارکت کمرنگ و به دنبال آن افزایش فشار است

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۷۳

وزیر ورزش و جوانان پس از شرکت در انتخابات گفت: دشمنان منتظر هستند تا در صورتی که مشارکت کمرنگ باشد فشارهایشان را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود سلطانی‌فر با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مردم در طول چهل و یکسال گذشته نشان دادند همواره در همه صحنه‌های دفاع از حریم نظام‌ ، کیان نظام و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ما با عزت و اقتدار ایستاده اند و این حضورشان همواره تضمین کننده امنیت و عزت و اقتدار ملت است.

وی ادامه داد: من امیدوارم که تا ساعات پایانی امروز به همین شکل شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای باشیم و با یک آمار بالای مشارکت، دشمنان خودمان را که منتظر هستند این مشارکت مشارکت کمرنگی باشد تا فشارهایشان را بیشتر کنندرا ناکام بگذاریم. 

وی درباره تمهیدات وزارت ورزش برای جلوگیری از شیوع کرونا در میادین ورزشی و در بین ورزشکاران گفت: ما از طریق فدراسیون پزشکی یک آماده باش را اعلام کردیم تا همکاران ما تمام تمهیدات لازم را بکار بگیرند تا در کلیه محیط‌های ورزشی مانند اردوها و ورزشگاهها تدابیر لازم اتخاذ شود تا ما انشالله از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز