خبرگزاری کار ایران

صالحی‌امیری:

تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت صندوق رای است

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۵۸

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت صندوق رای است و قهر با صندوق هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد بلکه باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیدرضا صالحی‌امیری  با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت و با حضور در جمع خبرنگاران گفت: آن چیزی که واقعا انگیزه ما برای حضور در انتخابات است دو نکته اساسی است که باید به آن علی‌رغم همه گله‌مندی‌ها و نقدهای جدی که عملکرد شورای نگهبان وارد است توجه کنیم.

وی ادامه  داد: برداشت من این است که رویکرد شورای نگهبان در این دوره نسبت به همه ادوار متفاوت بود در حالی که با وجود دشمنان خارجی نیاز اساسی به انسجام و وقاق ملی داشتیم باید رویکرد شورای نگهبان با انعطاف بیشتر و تعامل بیشتر و با رویکرد منطقی‌تری می بود که این چنینی نشد.

صالحی امیری تاکید کرد: تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت صندوق رای است و قهر با صندوق هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد بلکه باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی خواهد شد. نکته دوماین است که ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی و سیاسی هستیم و در شرایطی که یک ملت در جنگ است الزاما نباید انشقاق و تفرقه در کشور داشته باشیم بنابراین رای ما در این فضا یک پیام خارجی دارد که دشمنان بدانند علی رغم همه مسائل و مشکلات و نقدهای داخلی ما در مقابل دشمن ید واحد هستیم و انسجام حداکثری داریم و در داخل هم گزینه‌ای جز صندوق برای انتقال پیام نداریم و از این رو تحت هر شرایطی باید در انتخابات شرکت کنیم. 

وی افزود:جایگاه مجلس در قانون اساسی کاملا مشخص است و مجلس یکی از ارکان اصلی نظام سیاسی است و تداوم حیات سیاسی، انسجام سیاسی، کارآمدی و وفاق ملی، معیشت و اشتغال و آنچه که امروز به عنوان گسل های اجتماعی جامعه ایران مطرح هستند باید از مسیر قانون گذاری عمل کند و بسیار مهم است و ما نباید این موضوع را کم رنگ بدانیم اما سخن ما این است که مجلس می‌توانست با حضور چهره‌های توانمند و قدرتمند و صاحب نظر و حتی منتقد استحکام بیشتری داشته باشد. 

رئیس کمیته  ملی المپیک  گفت: اگر همه کسانی که در کشور دلسوز این  سرزمین هستند فرصت حضور در مجلس اسلامی را داشته باشند می‌توانند به توسعه ملی برای رسیدن به افق‌های توسعه کمک بیشتری کنند. 

وی گفت: رانش نیروهای انقلاب به خارج از مجلس جز تضعیف مجلس چیزی در پی ندارد و به اعتقاد من آن چیزی که اتفاق افتاد اتفاق نامناسبی نبود اما دونکته اساسی که باید در انتخابات مد نظر سیاسیون باشد که راه عبور از فضای فعلی صندوق است. 

صالحی امیری عنوان کرد: دشمن بی رحم خارج که با تحریم حداکثری ملت را تحت فشار قرارر داده و با فشار سیاسی حداکثری انزوای ایران را دنبال می کند با ایجاد یاس و ناامیدی و سرخوردگی به دنبال انزوا گزینی ملت است و در مجموع وضعیت ما در منطق و جهان یک نکته را به ما دیکته می کند که صدای ما برای مقابله با دشمن باید یک صدای واحد باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز