خبرگزاری کار ایران

عضو حقوق دان شورای نگهبان مطرح کرد:

ائمه اطهار ما را از لیست سربازان خود خارج نکنند/ تحریم امریکا هیچ ارزشی ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۲۳

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: همکاران ما در سراسر کشور، پابه‌پای همکاران اجرایی در وزارت کشور کار نظارت را شروع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادقی‌مقدم (عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان) لحظاتی پیش رأی خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

وی در پاسخ به سئوالی  مبنی بر اینکه روند انتخابات تا به حال چگونه بوده است، گفت: همکاران ما در سراسر کشور، پابه‌پای همکاران اجرایی در وزارت کشور کار نظارت را شروع کردند.

 صادقی‌مقدم افزود: میزان مشارکت در همین ساعات اولیه انتخابات چشمگیر و دور از انتظار بوده و امیدواریم که با همین روند ان‌شاالله تا قبل از پایان ساعت رسمی، مردم شریف ایران آرای خودشان را به صندوق‌ها بریزند و برگ زرینی به اوراق زرین نظام جمهوری اسلامی بیافزایند و این جهاد مقدس و جشن ملی را به خوبی به پایان برسانند.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که جنابعالی هم جزو آن ۵ نفر از اعضای محترم شورای نگهبان هستید که مشول تحریم‌های آمریکا شدید پاسخ شما به این اقدام آمریکا چیست؟ اظهار کرد: خداوند را سپاسگزارم و امیداوارم که ائمه اطهار علیهم‌السلام و همچنین رهبری عزیز امام خامنه‌ای ما را از لیست سربازان خودشان خارج نکنند و این اقدام آمریکا برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز