خبرگزاری کار ایران

وکیلی:

امیدواریم که مردم نسبت سرنوشت خود ارزان‌فروشی نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۱۶

نماینده تهران گفت: امیدواریم که مردم نسبت سرنوشت خود ارزان‌فروشی نکنند و در ساعات آینده تا عصر شاهد حضور باشکوه مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

وی همچنین در جمع خبرنگاران گفت: اینکه رهبر انقلاب می‌گویند هرکس به ایران و منافع ملی می‌اندیشد و علاقمند است پای صندوق بیاید و رای بدهد به این معناست که راهبرد جمهوری اسلامی یک انتخابات با نتیجه مطلوب نیست بلکه اراده و راهبرد نظام همواره انتخابات با مشارکت بالا و حضور گسترده مردم است.

وکیلی ادامه داد: این در حالی است که برخی جناح‌های سیاسی همواره انتخابات با نتیجه مطلوب خود را می‌خواهند و چنین انتخاباتی را انتخابات خوب می‌دانند، در روزهای اخیر شاهد این بودیم که دستگاه‌های مختلف راهبردی جمهوری اسلامی یک انتخابات با مشارکت بالا را در دستور کار قرار ندادند، به همین دلیل در این ساعت که باید صف رأی دهندگان در حسینیه ارشاد به خیابان می‌رسید، اما چنین نیست.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امیدواریم که مردم نسبت سرنوشت خود ارزان‌فروشی نکنند و در ساعات آینده تا عصر شاهد حضور باشکوه مردم باشیم.

وی در خصوص پیش‌بینی از مجلس آینده اظهار داشت: در حال حاضر در ۱۵۰ حوزه انتخابی هیچ نیرویی برای رقابت نداریم و قبل از انتخابات نتیجه را به جریان رقیب واگذار کرده‌ایم، همچنین در حوزه انتخابیه تهران احساس می‌کنم که بخش زیادی از کرسی‌ها در دور اول مشخص نشده و به دور دوم خواهد رفت.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی باید منتظر تشکیل یک مجلس یکدست باشیم، من همواره گفته‌ام که مجلس یکدست اصلاح‌طلب خسارت‌بار و مجلس یکدست اصولگرا ویرانگر است، اتفاقاتی مانند بالا رفتن از دیوار سفارت عربستان و سفارت انگلستان در دوره یک مجلس یکدست رخ داد که نه در شأن مجلس بود و نه در مسیر منافع ملت ایران بود.

وکیلی همچنین با انتقاد از عملکرد دولت و اصلاح‌طلبان در مسأله کادرسازی، تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها ما گزینه‌ای برای ثبت‌نام و حضور در انتخابات نداشتیم که این نشان می‌دهد جریان اصلاح‌طلبی از نظر کادرسازی در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد و همچنین دولت نیز در این سال‌ها از جوانان توانمند و تحصیل کرده اصلاح‌طلب استفاده نکرد و برای آنان فرصت کسب تجربه را فراهم نکرد، در حالی که مشاهده می‌کنید جریان مقابل از ظرفیت صدا و سیما به خوبی برای شناساندن چهره‌های جوان خود در قالب مصاحبه، کارشناس‌های تلویزیونی و مجری‌گری در برنامه‌ها بهره می‌برد و آنها را در جامعه معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: برای مثال اگر در تهران ۵۰۰ نفر از اصلاح‌طلبان ثبت‌نام می‌کردند حتی اگر ۴۰۰ نفر که می‌شود ۸۰ درصد رد صلاحیت می‌شدند، باز هم ۱۰۰ نفر برای حضور در انتخابات باقی می‌ماند، عدم کادرسازی اشکال بزرگی است و اصلاح‌طلبان باید تلاش کنند تا آن را برطرف نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز