خبرگزاری کار ایران

حداد عادل:

با وجود تبلیغات منفی مشارکت کمتر از دوره‌های قبل نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۶۹

غلامعلی حدادعادل رییس اسبق مجلس شورای اسلامی با حضور در این حوزه انتخابیه رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس شورای ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص حضور مردم و دومرحله‌ای شدن انتخابات گفت: هنوز صحبت در این خصوص زود است و باید تا پایان ساعات رای‌گیری منتظر ماند. اما مطابق گزارشاتی که تا الان رسیده و آنچه که در اخبار دیدیم مشارکت در سطح کشور خوب بوده است و پیش بینی من این است که در این دوره برغم تبلیغات منفی مشارکت کمتر از دوره‌های قبل نخواهد بود.

وی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت: ما اکنون بیش از هر زمان دیگر نیاز به حضور مردم در پای صندوق‌های رای داریم امروز راه مقابله ما با آمریکا تغییر کرده است و اگر امروز مردم در انتخابات پرشور حاضر شوند به معنای تایید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در طول ۴۱ ساله گذشته است.

حداد عادل در خصوص اتحاد اصولگرایان در آخرین ساعات گفت: اتحاد همیشه فرصت‌های بیشتری ایجاد می‌کند هر جناحی که توانسته بین زیرمجموعه‌های خود اتحاد ایجاد کند، دستاوردهای بیشتری نیز داشته است.

وی در خصوص تاثیر انتخابات بر سیاست خارجی ایران گفت: یک مجلس مستقل می‌تواند موضع ما را در سیاست خارجی تقویت کند علاوه بر آن حضور مردم در انتخابات نیز به معنای اقتدار ملت ایران است و این پیام را به دنیا می‌رساند که نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار است و همین امر باعث می‌شود دست ما در سیاست خارجی بالا برود.

حداد عادل افزود: مردم هوشیار هستند همین مردم انقلاب را به ثمر رساندند و با حضور خود در برهه‌های حساس آن را تصدیق کردند امروز حفظ انقلاب از اهمیت بسزایی برخوردار است مردم نیز به این درک رسیده‌اند و برای همین امروز در انتخابات پرشور شرکت خواهند کرد. این حضور کمک می‌کند که نظام با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی برابر فشار حداکثری اقتصادی و تحریم‌ها مقاومت کنند کما اینکه در سال‌های گذشته نیز مردم مقاومت کردند و علت اصلی عصبانیت ترامپ و آمریکا همین است که فشار حداکثری آنها تا به امروز تاثیری نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز