خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

جای خیلی‌ها در انتخابات مجلس خالی است/ ضدعفونی فضاهای عمومی پایتخت برای مقابله با کرونا ویروس

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۵۷

شهردار تهران گفت: جای خیلی‌ها در انتخابات مجلس خالی است و امیدواریم فضایی فراهم شود که آنها بتوانند در انتخابات بعدی حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی با حضور در مسجدالنبی محله ستارخان رای خود را به صندوق انداخت و با حضور در جمع خبرنگاران درباره شرکت در انتخابات گفت: اینکه رای دهیم از رای ندادن بهتر است. با رای دادن در حق تعیین سرنوشت دخیل هستیم که حتی ممکن است، ایده آل هم نباشد، اما می‌توانیم تاثیر بگذاریم‌.

او ادامه داد: جای خیلی‌ها در این انتخابات خالی است و امیدواریم فضایی فراهم شود که آنها بتوانند در انتخابات بعدی حضور پیدا کنند، چراکه هرچه رقابت بیشتر باشد، انتخاب پرشورتر خواهد بود‌.

وی افزود: در این شرایط که کشور در معرض تهدیدات جدی است، هیچ چیزی مانند یک انتخابات پرشور همانگونه که رهبری فرمودند؛ کشور را بیمه نمی‌کند. امیدواریم نتایج انتخابات کل کشور امیدوار کننده باشد.

حناچی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا درباره تمهیدات شهردار تهران برای مقابله با کرونا ویروس گفت: تمامی جاهایی که جمعیت با تعداد زیاد حضور دارند، نقطه هدف است همانند مترو، اتوبوس و فضاهای عمومی و مقرر شد، هر شب این فضاها ضدعفونی شوند. آموزش در سطح شهر از طریق تابلوهای شهری با همکاری وزارت بهداشت آغاز شده است.باید به این نکته توجه کرد که وظیفه اصلی ما نیست و ما صرفا کمک کننده هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز