خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری:

به دروغگو رای ندهید

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۴۰

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می‌نالید که چرا برخی دروغ می‌گویند به دروغگو رای ندهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله سید هاشم بطحایی گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، درباره اینکه نمایندگان این دوره از مجلس باید چه دغدغه‌ای داشته باشند به ایلنا گفت: باید رضایت مردمی که خون دادند، جان دادند و تلاش کردند را به دست بیاورند؛ به وجدان‌شان قسم، کاسب کاری نکنند و به دنبال جمع کردن بار خودشان و دوستان‌شان و اقوام‌شان نباشد.

وی ادامه داد: اگر به میدان می‌آیند بدانند اینجا بازاری نیست که خیال کنند بازار برد و باخت است؛ در این بازار سرمایه کار شما خون شهدا است. خون آنهایی است که در جبهه‌های جنگ در جزیره مجنون و جزیره فاو و اروند طعمه کوسه‌ها شدند. پس خودشان را فراموش نکنند و خودشان را گم نکنند.

بطحایی یادآور شد: مثلی هست که می‌گوید امروز وقت بذرافشانی است؛ یک کشاورز در پاییز هر بذری بکارد بعدش حاصلش را جمع می‌کند. بنابراین امروز مردم اگر به انسان‌های آگاه، متدین، با غیرت و با وفا همچون سردار سلیمانی رای دهند، نمایندگانی خوب را راهی مجلس می‌کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان خوب، مجلس خوب پدید می‌آورند، مجلس خوب دولت خوب به وجود می‌آورد، دولت خوب وزیر خوب می‌سازد، وزیر کشور خوب استاندارانی خوب انتخاب می‌کند، استانداران خوب فرمانداران خوب برمی‌گزیند و همینطور همه چیز خوب می‌شود.

بطحایی گلپایگانی در پایان تصریح کرد: بنابراین اگر می‌نالید که چرا برخی دروغ می‌گویند به دروغگو رای ندهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز