خبرگزاری کار ایران

حضرتی در جمع خبرنگاران:

علیرغم انتقادات شدید، برای منافع ملی آمده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۷۷۳

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم انتقادات شدیدی که حزب ما و جریان اصلاح‌طلبی و حتی بخش‌هایی از جریان اصولگرایی به روند بررسی صلاحیت‌ها دارند، برای منافع ملی آمده‌ایم در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الیاس حضرتی با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

 وی در جمع خبرنگاران در خصوص میزان مشارکت مردم گفت: به دلیل شرایط بین‌المللی که درخصوص کشور ما وجود دارد و دشمنان تمام توان خود را برای هجمه علیه ایران به کار گرفته‌اند ما علاقه مند بودیم تا مشارکت بسیار بالایی در انتخابات شکل بگیرد، مثلاً یک مشارکت ۷۰ درصدی بسیار خوب و مفید بود اما متاسفانه زمینه این میزان مشارکت فراهم نشد.

حضرتی در ادامه تصریح کرد: با این حال و علیرغم انتقادات شدیدی که حزب ما و جریان اصلاح‌طلبی و حتی بخش‌هایی از جریان اصولگرایی به روند بررسی صلاحیت ها دارند، برای منافع ملی آمده‌ایم در انتخابات شرکت کنیم.

وی درخصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات، گفت: معمولاً مشارکت مردم در ساعات عصر در پای صندوق‌های رای بیشتر خواهد شد، چرا که مردم با انقلاب و نظام عهد و پیمانی ناگسستنی دارند و انتخابات را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می دانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز