خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

عوامل اجرایی و نظارت در صحت و سلامت انجام وظیفه کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۷۲۴

وزیر کشور تاکید کرد: اخذ رای انتخابات در نوبت اول ۱۰ ساعته اول انجام می‌گیرد که از مردم هم می‌خواهیم ظرف همین مدت پای صندوق‌های رای بیایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز جمعه دوم اسفندماه ۹۸ ضمن دستور آغاز رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان در سراسر شعب اخذ رای کشور گفت: توفیق شد به لطف خداوند انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از هیات‌های اجرایی، نظارت و دست اندرکاران انتخابات، گفت: امیدوارم با حضور مردم خوبمان پای صندوق‌های رای حماسه دیگری بیافرینیم و نشان دهیم در سایه امنیت و لطف الهی مردم مقاوم ما با استقامت وظیفه خود را در مقابل انقلاب امام و خون شهدا انجام می‌دهند.

رحمانی فضلی بیان کرد: این انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد عمومی نام گرفته که امیدوارم مردم را به سمت اهداف انقلاب و موفقیت‌های آن سوق دهد. امیدوارم همه عوامل اجرایی و نظارت در همه ۵۵ هزار شعبه در صحت و سلامت مبتنی بر قانون و بستر امنی که فراهم شده است، انجام وظیفه کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: اخذ رای انتخابات در نوبت اول ۱۰ ساعته اول انجام می‌گیرد که از مردم هم می‌خواهیم ظرف همین مدت پای صندوق‌های رای بیایند چرا که ناگزیر هستیم که راس ساعت ۱۲ امشب رای‌گیری را متوقف و شمارش آرا را آغاز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز