خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس‌جمهور:

جنگ‌افروزان آمریکایی بزرگ‌ترین بازندگان این بازی خطرناک خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۴۳

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز و فروتن قاسم سلیمانی فرمانده شجاع سپاه قدس را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در این پیام با بیان اینکه نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان استقلال و آزادی ملت‌های مسلمان می‌افکند و به همه حقیقت جویان و حق طلبان محروم و تحت ستم امید و آرمان می‌داد، افزود: شهادت او مثل زندگی‌اش مایه همبستگی و قوام هر چه بیشتر ملت شریف ایران و همه جوامع مظلوم و مقاوم منطقه و آزادگان سراسر جهان خواهد بود.

متن کامل پیام معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر بسیار عزیز سردار سرافراز و فروتن قاسم سلیمانی فرمانده شجاع سپاه قدس با هدف گیری و برنامه ریزی جنگ طلبانه دولت ترامپ به شهادت رسید. او فرزند رنج و تقوا و ایثار و قهرمان ملی در همه جبهه های دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم بود. در زندگی مثل شهیدان زیست و هیچ گاه از مرگ نهراسید. نامش لرزه بر اندام دشمنان استقلال و آزادی ملت های مسلمان می افکند و به همه حقیقت جویان و حق طلبان محروم و تحت ستم امید و آرمان می داد.

شهادت او مثل زندگی‌اش مایه همبستگی و قوام هر چه بیشتر ملت شریف ایران و همه جوامع مظلوم و مقاوم منطقه و آزادگان سراسر جهان خواهد بود.

این شهادت افتخارآمیز و انگیزه بخش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه انقلابیون منطقه و جهان و خانواده سر بلندش تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای ملتی که چنین فرزندانی در دامان خود پروراند و برای رهبر فرزانه ای که چنین یاورانی را پرورش داد عزت و سربلندی هر چه بیشتر آرزو می کنم. اطمینان دارم که جنایت کاران جنگ افروز آمریکایی بزرگ ترین بازندگان این بازی خطرناک در منطقه خواهند بود و به یقین رهروان راه او با تدبیر و دوراندیشی آتش جنگ، تروریسم و تفرقه را از منطقه دور خواهند کرد.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز