خبرگزاری کار ایران

موسوی:

با خون سردار سلیمانی جبهه مقاومت انسجام بیشتری به خود خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۳۷

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: با خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت انسجام بیشتری به خود خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی ضمن تسلیت شهادت سرلشگر قاسم سلیمانی گفت: برابر وعده‌های خداوند، خون شهدا موجب تقویت و بالندگی جبهه مقاومت خواهد شد. رژیم تروریستی آمریکا با این اقدام خود حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در  دنیا ثابت کرد و واقعیت چهره خبیث و کریه خود را به جهانیان نشان داد.

موسوی فرمانده کل ارتش تاکید کرد: جبهه مقاومت قطعا در این راه مستحکم‌تر، بالنده‌تر و امیدوارتر پیش خواهد رفت و حتما سرنگونی رژیم های تروریست و تروریست پرور تسریع خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سرلشگر قاسم سلیمانی گفت: روحیه اخلاص و ایثاری که ایشان داشتند و اینکه کار را برای خداوند و اعتلای کلمه حق و در راه نورانی ولایت انجام می‌دادند، باعث شد قدرت اشراف و تصمیم‌گیری ایشان بیش از دیگران باشد.

موسوی با بیان این‌که در سال‌های اخیر سردار سلیمانی در جبهه مقاومت با فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران ماموریت خودشان را انجام می‌دادند، عنوان کرد: به عینه قدرت مدیریت و اشراف ایشان را شاهد بودیم و ماحصل این مدیریت را در منطقه و جهان مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در تاریخ معاصری که ما گذراندیم وضعیتی ایجاد شده که مردم منطقه از خوی استکباری و ستم دولت‌های تروریسم و تروریست‌های دست پرورده آنها به تنگ آمده بودند. سردار سلیمانی با آرمان‌های انقلاب و خطی که مقام معظم رهبری تعیین کرده بودند توانستند دل‌های به تنگ آمده مردم منطقه از استکبار را دور هم جمع کرده و جبهه حقی را در مقابل جبهه باطل سازماندهی کنند که الحمدالله در دوران حیاتشان تا به امروز موفق بودند. با خون این شهید بزرگوار جبهه مقاومت انسجام بیشتری به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز