خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

خون مطهر شهید سلیمانی نیرنگ آمریکای جهانخوار را رسوا خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۵۱۱

وزیر کشور در پیامی نسیت به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد و تاکید کرد:

به گزارش ایلنا، متن پیام وزیر کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

شهادت سردار پرافتخار لشگر اسلام؛ فرمانده محبوب امت اسلامی در مبارزه با استکبار و افراط، سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، را که پس از یک عمر مجاهدت در راه ارزش های الهی و دفاع از مستضعفان عالم به کاروان شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی پیوست، به عموم آزادیخواهان جهان و مردم انقلابی و شهید پرور ایران و مقام معظم رهبری ، تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

تردیدی نیست که خون مطهراین قهرمان شهید، نیرنگ آمریکای جهانخوار را که منشاء اصلی  تجاوزها و جنایت های چندین دهه اخیر در جهان اسلام است، رسوا خواهد کرد و ملت های اسلامی و مردم شریف ایران را در پیگیری آرمان های الهی و انسانی انقلاب اسلامی استوار خواهد ساخت.

فقدان مجاهد نستوه و محبوب؛ شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای این عملیات تروریستی به ویژه شهید ابومهدی المهندس، غمی جانسوز و اندوهی بزرگ است، اما به خواست پروردگار قادر متعال، عزم جزم ملت های اسلامی در پیگیری مسیر اخوت و اتحاد اسلامی در برابر زیاده خواهی نظام سلطه جهانی را استوار خواهد ساخت و اراده پولادین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی ایران عزیز و صیانت از اهداف راهبردی انقلاب اسلامی را، غنا خواهد بخشید.

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل قوا در ناجا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز