خبرگزاری کار ایران

امیر محمودی مطرح کرد:

اقدامات ویژه ارتش برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۵۴۸

معاون اجرایی ارتش با اشاره به هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف برای برگزاری گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام‌ (ره) تاکید کرد: اقدامات گسترده‌ای از سوی ارتش برای سهولت تشرف و حضور زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد محمودی طی سخنانی در نشست هماهنگی برنامه‌های آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) ضمن تأکید بر شناساندن آرمان‌ها، اندیشه‌ها و شخصیت امام راحل (ره) به نسل امروز به‌ویژه جوانان گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز تأکید فرمودند همه باید سعی کنیم تا شخصیت والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام‌خمینی (ره) را با همان ابعاد عظیم و به درستی بشناسیم.

وی به تشریح ویژه برنامه‌های ارتش به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام (ره) و یوم‌الله ۱۵ خرداد پرداخت و اظهار داشت: پشتیبانی لجستیکی و آمادی در سطح گسترده، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و خدماتی (پذیرایی، فرهنگی و درمانی و بهداشتی)، انتشار ویژه‌نامه‌های مرتبط در فضای مجازی، تشریح نقش امام در انقلاب و بیان خاطرات توسط فرماندهان و پیشکسوتان از طریق برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات از جمله این اقدامات است.

معاون اجرایی ارتش تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی به زبان‌های خارجی بین شناور‌های عبوری در دریای عمان و خلیج فارس، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری مجالس ویژه سخنرانی بر روی عرشه ناو جماران، واحد‌های شناور و یگان‌های تابعه ارتش برای دانشجویان دانشگاه‌های افسری، آموزشگاه‌های درجه‌داری و کارکنان وظیفه به منظور معرفی شخصیت والای حضرت امام‌خمینی (ره) را از جمله برنامه‌های ارتش در این مناسبت برشمرد. 

محمودی بازدید از حسینیه جماران و اعزام خانواده‌های کارکنان ارتش و بسیجیان کوی‌های سازمانی به مرقد مطهر امام راحل (ره) را به منظور شرکت در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، از دیگر برنامه‌های ارتش در این ایام ذکر کرد.

وی از برگزاری مسابقه‌های مقاله‌نویسی و کتاب‌خوانی با موضوع امام و اندیشه‌های دفاعی ایشان، برگزاری شب‌های شعر و خاطره‌گویی در خصوص معرفی ابعاد زندگی امام‌خمینی (ره) و حضور وابستگان نظامی کشور‌های خارجی در مراسم سی و سومین سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز