خبرگزاری کار ایران

در دیدار با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه مطرح شد؛

امیدواری معاون وزیر اقتصاد اسلواکی نسبت به گسترش روابط تجاری با ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۷۶

معاون وزیر اقتصاد اسلواکی ظرفیت شرکت‌های کوچک و متوسط را برای همکاری دو جانبه مهم ارزیابی و اظهار امیدواری کرد روابط تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش ایلنا، یان اورلوچ، معاون وزیر اقتصاد اسلواکی که به منظور حضور در کمیسیون مشترک اقتصادی به تهران سفر کرده است، صبح امروز با مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ملاقات کرد. 

وی با ابراز خرسندی از سفر به ایران، ظرفیت اقتصادی دو کشور را بالا توصیف کرد و گفت: دو کشور در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، ماشین‌آلات و فناوری‌های نوین زمینه‌های خوبی برای همکاری دارند که در تنظیم نهایی سند کمیسیون مورد توجه خواهد بود. 

معاون وزیر اقتصاد اسلواکی ظرفیت شرکت‌های کوچک و متوسط را برای همکاری دو جانبه مهم ارزیابی و اظهار امیدواری کرد روابط تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه نیز با اشاره به سوابق همکاری ایران و اسلواکی در حوزه صنعت، برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را گامی مهم برای تقویت همکاری‌های تجاری دو کشور دانست. 

وی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصاد ایران، پیشرفت‌های ایران را در حوزه فناوری‌های نوین تبیین و بر توجه بیشتر به این مزیت در همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز