خبرگزاری کار ایران

صباغیان در صحن علنی:

دولت برخلاف قانون، حقوق مشمولان کار در دستگاه‌ها را ۱۰ درصد تعیین کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۴۹

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: دولت برخلاف قانون حقوق مشمولان کار در دستگاه‌ها را ۱۰ درصد تعیین کرده است که این مصوبه مجلس نیست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها گفت: دولت برخلاف قانون حقوق مشمولان کار در دستگاه‌ها را ۱۰ درصد تعیین کرده است که این مصوبه مجلس نیست؛ قانون نیز بیان کرده که شورای عالی کار باید حقوق آنها را تعیین کند.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که ما چه جوابی باید به کارگران دهیم خطاب به دکتر قالیباف افزود: دولت این موضوع را تعیین کرده، از شما به عنوان رئیس مجلس می‌خواهیم از جایگاه مجلس دفاع کنید.

وی اضافه کرد: شورای عالی اقتصادی قانون تصویب می‌کند و گزارشی تاکنون به ما داده نشده، آیا در این شرایط چیزی از مجلس باقی می‌ماند.  

صباغیان خطاب به رئیس مجلس گفت: از سوی دیگر کارگران نیز ناراضی هستند و انتظار دارند مجلس به این موضوع ورود کرده و از حق‌کشی جلوگیری کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: افزایش ۱۰ درصدی حقوق برای کارگری که مشمول قانون کار است و از بسیاری از امتیازات دستگاه‌ها محروم است عدد چندانی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز