خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه:

هدفمندی یارانه‌ها باید از زمان ریاست جمهوری هاشمی اجرا می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۸۱۲

جانشین فرمانده سپاه در خصوص هدفمند کردن یارانه توسط دولت تاکید کرد: این کاری که رئیس جمهور کرد باید از زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی اجرا می‌شد اما هیچکدام از دولت‌ها جرات انجام آن را نداشتند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی صبح امروز در آیین تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله، گفت: قدر و عظمت بسیاری در اسلام برای شأن و جایگاه معلمی لحاظ شده است که این نشان می‌دهد همواره و در هر شرایطی و جایگاهی باید قدردان تلاش‌های معلمان و اساتید باشیم.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد؛ انقلابی که شاید کسی تصور نمی‌کرد به پیروزی برسد، به همین دلیل به محض پیروزی انقلاب و از همان روز اول شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان جنگ و دعوا را به شکل‌های مختلف علیه مردم کشورمان آغاز کردند؛ اما اکنون در مقایسه با سال‌های اول انقلاب و حتی دو سال قبل قابل مقایسه نیستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در عوامل مادی توان ما از جبهه دشمن بسیار پایین‌تر و غیر قابل مقایسه است، تصریح کرد: این نشان می‌دهد در هیچ حوزه‌ای حتی در رابطه با دانش هم نمره عددی ما نسبت به آنها بسیار پایین‌تر است اما نتیجه را، چون خداوند گفته من رقم می‌زنم، بسیار متفاوت است البته به شرط آنکه تکالیف تعیین شده از سوی خداوند را به درستی انجام دهیم و این نتیجه را ما در طول این ۴۳ سال عمر انقلاب به دفعات مشاهده کردیم.

فدوی با بیان اینکه توان نظامی آمریکا بر اساس توان دریا‌پایه است، خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین بین‌المللی دریانوردی شناور‌ها می‌توانند تا ۱۲ مایلی ساحل هر کشوری تردد کنند؛ حال با توجه به این موضوع و اینکه توان دریا‌پایه آمریکا بالاترین تجلی توان نظامی آنها است؛ اما بیشترین حقارت را هم داشته‌اند که این هم توسط نیروی دریایی سپاه به آنها وارد شده به همین دلیل آنها از ایران به دادگاه لاهه شکایت کردند که شکایت آنها حاوی ۱۱۰ هزار صفحه است.

وی با بیان اینکه حدود ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی پشتیبان ارتش بعث عراق بودند اما این پشتیبانی برای آنها نتیجه‌ای به دنبال نداشت، ابراز داشت: کار علمی آسان‌تر از کار سخت حضور در میدان جنگ است؛ به عبارت دیگر، وقتی توانستیم در جنگ سخت عراق با ایران نتایج خیلی خوبی را به دست آوریم در حوزه علمی که خطرات آن نسبت به آنچه عنوان شد به مراتب باید نتایج بهتری کسب کنیم و این توانمندی را داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه درخصوص هدفمند کردن پرداخت یارانه توسط دولت فعلی هم بیان کرد: این کاری که رئیس‌جمهور کرد باید از زمان ریاست جمهوری هاشمی اجرا می‌شد؛ اما هیچ کدام از دولت‌ها تاکنون جرات انجام آن را نداشتند؛ در حالی که طبق قانون باید این کار صورت می‌گرفت؛ حال اینکه رئیسی انجام داد به واسطه عمل به وعده قرآنی مبنی بر اعتماد به خداوند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز