خبرگزاری کار ایران

نماینده مراغه در تذکر شفاهی:

طبقه‌بندی دهک‌های یارانه دچار اشکالات اساسی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۴۸

نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: براساس طبقه بندی دهک های ده گانه بسیاری از افراد به اشتباه در این طبقات قرار گرفته اند و برخی از مردم معتقدند اطلاعات آنها به غلط ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، علی علیزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری درخصوص برخورداری مردم از یارانه جدید دولت گفت: براساس طبقه بندی دهک های ده گانه بسیاری از افراد به اشتباه در این طبقات قرار گرفته اند و برخی از مردم معتقدند اطلاعات آنها به غلط ثبت شده است.

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه تاکنون سایت ثبت نام یارانه ها توسط دولت باز نشده، بنابراین دولت هر چه سریعتر نسبت به باز کردن این سامانه برای مراجعه مردم اقدام کند. برخی اطلاعات مردم درخصوص ازدواج، املاک و یا حتی افرادی که پیش از این شاغل بوده و اکنون بازنشسته شده اند، در بحث طبقه بندی دهک ها به اشتباه ثبت شده است.

وی همچنین در تذکر دیگری درخصوص آزادسازی قیمت آرد برای نانوایی های غیرسنتی اظهار کرد: دولت صرفاً به نانوایی های سنتی آرد سهمیه ای و یارانه ای پرداخت می کند و دیگر مشاغل این حوزه متاسفانه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. سنتی پزهایی که در مناطق گردشگری قرار دارند که بسیاری از آنها نیز شامل زنان سرپرست خانوار هستند، در این طرح جدید نادیده گرفته شده اند.

علیزاده تاکید کرد: همچنین سیستم توزیع آرد در روستاها نقص دارد، دولت در این خصوص نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: اولین اثر اصلاح قیمت ها در طرح جدید دولت بر روی نهاده های کشاورزی بوده و قیمت آنها آزاد می شود، بر این اساس هزینه تولید افزایش یافته و عملاً کشاورزان با مشکل سرمایه در گردش مواجه خواهند شد، بنابراین دولت تدابیری بیاندیشد تا کشاورزی دچار رکود نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز