خبرگزاری کار ایران

نماینده بندرعباس در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور:

در انتخاب تیم اقتصادی خود تجدیدنظر نکنید، مجلس کار قانونی خود را انجام می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۳۷۵

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت تصریح کرد: ضعف تیم اقتصادی دولت کاملاً مشهود است لذا لازم است رئیس جمهور تجدیدنظر کند.

به گزارش ایلنا، احمد مرادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: کمر مردم از میزان افزایش قیمت‌ها خرد شده و مردم دیگر توانی برای تأمین کالاهای اساسی ندارند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش قیمت خودروهای بی‌کیفیت روح و روان مردم را به هم زده و مافیای خودرو به صورت بی‌مهابا و علنی جولان می‌دهند؛ سوال اینجاست چه دستی در کار است که نمی‌تواند با این مافیا برخورد کرد.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: جناب آقای رئیسی ضعف تیم اقتصادی شما کاملاً مشهود است؛ به جنابعالی تذکر خیرخواهانه می‌دهیم در انتصاب و انتخاب تیم اقتصادی تجدیدنظر نمایید در غیر این صورت مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد.

مرادی تأکید کرد: اشتغال، مسکن، خودروی باکیفیت و یک زندگی توأم با آرامش حق مردم است؛ راه و روش دولت قبل را دنبال نکنید و وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: اجرای صحیح و سریع رتبه‌بندی معلمان خواسته فرهنگیان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی برای حوزه انتخابیه خود نیز گفت: موضوع ته لنجی و کالاهای ملوانی باید جدی گرفته شود و همچنین انتظار داریم خسارات وارده به کشاورزان جبران شود و ساماندهی مناطق زلزله زده نیز در دستور کار قرار گیرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز