خبرگزاری کار ایران

علی شکوری‌راد به ایلنا خبر داد؛

بررسی گرانى‌های افسار گسیخته و توقف مذاکرات برجامی در جلسه دیروز مجمع عمومی جبهه اصلاحات

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۹۷

مجمع عمومی جبهه اصلاحات روز یک‌شنبه به ریاست سید حسین مرعشی، نایب رئیس جبهه اصلاحات برگزار شد.

علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در این جلسه اوضاع اقتصادی کشور مورد بحث‌ و تبادل نظر قرار گرفت. اعضای مجمع نسبت به تورم و گرانى افسار گسیخته بخصوص در زمینه ارزاق عمومى از جمله نان و فشار معیشتى بر مردم اظهار نگرانى کرده و ناپختگى سیاست‌های اقتصادی دولت و مجلس و نیز ناکارآموختگی و ناکارآمدی دست‌اندرکاران اقتصاد کشور را عامل مؤثر در این زمینه برشمردند.

سخنگوی جبهه اصلاحات تصریح کرد: عدم استفاده از دستاوردهای علمی و تجربه‌های پیشین و احساس بی‌نیازی کاذب از مشورت با صاحبان علم و تجربه نکاتی بودند که به عنوان علل تصمیم‌های غلط و روش‌های اجرایی نادرست برشمرده شدند.

شکوری‌راد افزود: شعارزدگی و سطحی‌نگری و عدم ترجیح منافع ملی بر منافع جناحی در مجلس و عدم توجه به ضرورت‌های توسعه از جمله تحمیل اقتضائات سیاسی پردامنه بر تصمیمات اقتصادی از جمله علل این نابسامانی‌ها ذکر شد.

وی گفت: اعضاء مجمع ضمن ابراز نارضایتی و بی‌اعتمادی نسبت به رفتار آمریکا در قبال برجام از به‌ ثمر نرسیدن مذاکرات احیاء برجام پس از گذشت قریب یک‌سال و نیم از آغاز آن و در نتیجه ادامه تحریم‌ها، ابراز نا‌رضایتی نموده و فقدان اراده، توانمندی و اعتماد درونی در طرف ایرانی را مزید بر علت دانستند.

سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: این بحث‌ در مجمع عمومی مفتوح باقی گذاشته شد تا در جلسات آینده تصمیم مقتضی برای کنش جبهه اصلاحات در قبال آن اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز