خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح با رئیس سیزم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۹۰

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه هفتاد و هفتمین اجلاس عمومی سیزم در کشور پرو با رئیس شورای بین‌المللی ورزش‌های نظامی (سیزم) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی در این دیدار ضمن گزارش مختصری از فعالیت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه مسابقات نظامیان جهان، پیشنهاداتی در خصوص برنامه‌های غیر رقابتی در سیزم مانند کوهنوردی و همچنین برگزاری همایش‌های علمی - پژوهشی و دوره‌های مختلف آموزشی و تبادل مربی در بین کشورهای عضو شورای بین‌المللی ورزش‌های نظامی ارائه کرد که مورد استقبال رئیس سیزم قرار گرفت.

ژنرال پیکیریلو در ادامه، ایران را به عنوان یکی از کشورهای فعال در حوزه ورزش‌های نظامی یاد کرد و ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده و برنامه پیش‌بینی شده برای صعود مشترک به قله دماوند، گفت: برای رقابت‌های تکواندو نظامیان به ایران خواهد آمد. 

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت سپاه پاسداران میزبان بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی سیزم است که در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. همچنین برنامه صعود مشترک به قله دماوند با دعوت از کشورهای عضو سیزم در شهریور ماه امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز