خبرگزاری کار ایران

سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به یزد برای پیگیری مصوبات سفر استانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۸۸

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با هدف پیگیری و نظارت بر نحوه اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، به این استان سفر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و تیم همراه، با استقبال رسمی استاندار یزد، به منظور ارزیابی میدانی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان یزد، وارد این استان شدند.

بازدید از پروژه بیمارستان و افتتاح مدرسه شهرستان اشکذر، بازدید از فولاد میبد، سرکشی از مناطق سیل‌زده روستای سید میرزا، بازدید از پروژه راه‌آهن یزد - اقلید، بازدید از پروژه‌های بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز و بازدید از پروژه بیمارستان تامین اجتماعی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان یزد است.

بر اسیاس این گزارش،‌ معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در سفر به یزد، با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله ناصری یزدی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌ها و رویکردهای دولت برای تسریع پیشرفت کشور، به ایراد سخنانی در باب مسائل استان و نیازهای کشور پرداخت.

مرتضوی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به ایشان، توضیحاتی درباره اهم برنامه‌ها و اقدامات دولت ارائه کرد.

در ادامه این سفر، معاون اجرایی رئیس‌جمهور همراه با استاندار یزد، از پروژه بیمارستان ۱۵۷ تختی حضرت زینب کبری (س) اشکذر به عنوان یکی از پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان، بازدید کرد و به بررسی مسائل و نیازهای آن پرداخت.

عملیات اجرایی ساخت این پروژه بیمارستانی با زیربنای ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و هم‌اکنون با صرف اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان از محل خیرین، وزارت بهداشت و صنایع، دارای پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز